מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 21.7.2019

היום השישי- שמחה מהולה בעצב

 

לאחר ארוחת בוקר עם השדרוג הקבוע שלנו, היו לנו פעילויות בוקר מהנות במיוחד, למרות שכולנו הסכמנו שהפעילות היא רק תירוץ להיות ביחד ולהמשיך להעמיק את הקשרים שלנו עם ילדים אחרים מהעולם. בכל זאת נספר לכם שהיה היום כדורסל, יצירה עם עלים וציור.Smileys


ארוחת הצהריים הפתיעה אותנו לטובה היום. זכינו לטעום את המאכל המפורסם והמסורתי של אנגליה, פיש אנד צ'יפס כמובן, והיה מ-ע-ו-ל-ה. אפילו המיץ תפוזים היה טעים!


אחר כך התכנסנו בכיתות והמשכנו את לימודי האנגלית. זה כל כך לא מה שאנחנו רגילים מבית הספר. פה לומדים דרך חוויות, סיפורים, פאן פאן פאן.


כשהסתיימו הלימודים רצנו מהר להתארגן כשבפתח מחכה לנו קבלת השבת. Smileys


חגיגים ונרגשים הלכנו לחדר אוכל, שם חיכה לנו שולחן חגיגי עם מפה, מיץ חמוציות שהיה הכי קרוב לתירוש וחלה. ליאור וזיו דאגו לכוס יין ולברכות. כולנו אמרנו יחד אמן!


משם, התכנסנו לסיכום שבוע בו כל אחד אמר דבר אחד טוב, דבר אחד פחות טוב ומשהו שהוא מאחל לעצמו לשבוע הבא. משפט אחד משלושת אלה באנגלית. בכל זאת באנו לסאמרסקול. רובנו אמרנו את אותם דברים והסכמנו שזאת חוויה מטורפת.


לסיום סיומת, דיסקו!!!!

במסיבה חגגנו יחד עם החברים האיטלקים שהכרנו. לצערנו ביום ראשון הם עוזבים ולכן ניצלנו כל רגע ורגע שיש לנו איתם. הצטלמנו, רקדנו, חגגנוSmileys


הסופ"ש לפנינו, יום טיול ללונדון ות'ור פארק


שבת שלום


   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה