מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 21.7.2019

היום השלישי באנגליה- שופינג שופינג שופינג

כבר אמרנו שהתחלנו חזק?!Smileys

יום שלישי הגיע, פעמיים כי טוב. גם שופינג וגם התחלנו לימודים. כבר שכחנו שבשביל זה באנו...

לאחר ארוחת הבוקר התכנסנו יחד עם הקבוצה מאיטליה ונסענו לשופינג בקניון Westfield. Smileysרובנו רצנו ל-Primark ובילינו שם כמעט את כל הזמן, וחלקנו העדפנו להסתובב בחנויות אחרות. היה כיף ונשאר טעם של עוד..Smileys


כשחזרנו לברונל מיד הלכנו לאכול ארוחת צהריים, והפעם בתפריט: עוף מוקפץ או מנה צמחונית שמזכירה חצילים ברוטב עגבניות וכמובן פסטה בולונז/רוטב עגבניות. היה גם אורז, גזר מבושל ובר סלטים. לקינוח עוגת גרנולה.

משם התחלקנו לקבוצות הלמידה שלנו והלכנו לשני שיעורים חווייתיים במיוחד. הכרנו את המורה ואת התלמידים שאיתנו בכיתה. ראינו כמה התרבות הים תיכונית שונה מהתרבות האסייתית. האיטלקים ואנחנו דברנים ומשתתפים בשיעור והסינים והיפנים קצת יותר ביישניים, אבל משתפים פעולה.

אחרי ארוחת הערב, המדריכה רוני חילקה אותנו לקבוצות למשחק סיימון שסיפרנו לכם אתמול עליו, רק שמהיום המשחק יהיה בקבוצות במקום ביחידים. האתגר הראשון היה לצלם ולערוך סרטון בו אנחנו אומרים "שלום, תודה רבה" ב-6 שפות שונות ועם שישה נציגים שונים מהעולם. זה היה מאתגר, מצחיק ומגבש. נשלח לכם כמה סרטונים להתרשמות!Smileys

עוד לא סיימנו להתאושש ממשימת הסיימון וכבר בפעילות ערב שיחקנו משחק דומה עם המדריכים המקומיים שנקרא: The Big Chief או בעברית הצ'יף הגדול. זה משחק שבו מתחלקים לקבוצות (הפעם התערבבנו עם ילדים מקבוצות אחרות) ומקבלים משימות לפי צבעים של הצ'יפים במקומות שונים בקמפוס. הקבוצה המנצחת היא זו שמגיעה ראשונה לצ'יף הגדול אחרי שסיימה את כל המשימות. זה היה מגניב וגם הכרנו ילדים נוספים מהעולם.

מחר אנחנו נוסעים לטירת וינדזור, אל תקנאו יותר מדי, נשלח לכם תמונות ;)

  

   
1
2
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה