לונדון ברונל Discovery 07.7.2019

יום נוסף בלונדון היפה

אז שוב הגענו לעיר חלומותיי, לונדון. ואיך אפשר להיות בלונדון מבלי לבקר בבקינגהאם פאלאס, לונדון איי, נהר התמזה והביג בן?

קמנו לבוקר גשום וקריר - מזג האוויר בלונדון בקיץ כל כך הפכפך - לאחר ארוחת הבוקר יצאנו לדרכנו לכיוון לונדון היפה.

התחנה הראשונה - שיט בנהר התמזה, חיכינו קצת בתור אבל זה היה שווה את זה. השייט אמנם היה לא ארוך מדי אבל זכינו לראות בהתחלה את לונדון מנק מבט מאוד מעניינת.

ירדנו מהסירה והלכנו לכיוון התחנה השנייה דרך הגשר, כמובן שעשינו שלל תמונות קבוצתיות על רקע הנהר של מיליון האנשים, אה וגם נהר התמזה.

משם המשכנו לכיוון הגלגל הענק המכונה לונדון איי. התחנה השנייה שלנו הייתה נק תצפית מעניינת לא פחות, מהגובה. הסיבוב בגלגל היה מרגיע ומהנה. ראינו באמת את כל לונדון לצדדיה היפהפיים.

אחר כך הקדמנו לכיוון פארק סנט ג'יימס. הביג בן עדיין בשיפוצים כך שלצערנו נבצר מאיתנו לראותו בתפארתו.

בדרך לבקינגאהם פאלאס עברנו דרך הפארק, שהיה יפהפה! עשיר בצמחייה ואגמים, עובד שהאכיל את השקנאים, סנאים מטפסים על העצים. החלטנו שאנחנו חייבות לעצור ולנוח פה קצת כי המקום פשוט משך אותנו.

נחנו קצת מההליכה המרובה, אכלנו ארוחת צהריים וקצת נשנושים, חלקנו קנו נקניקייה או גלידה. זכינו להרגיש קצת את השלווה של לונדון. מזג האוויר ההפכפך התבהר, השמש יצא והיו התנאים המושלמים למנוחת צהריים.

לאחר המנוחה המשכנו את דרכנו אל ה-ארמון, הבקינגהאם פאלאס. אחרי הליכה קצרה הגענו למקום, עשינו כמה תמונות לצד כל הפסלים וסידורי הפרחים היפהפיים, ראינו את השומרים שעומדים בלי לזוז בכלל. הטלנו מטבע למזרקת המשאלות וביקשנו אחת.

בדרך חזור עשינו עצירה קצרה בקובנט גארדן -שוק תיירותי מפורסם מאוד בלונדון - במרכזו היום הופעות חיות של אמני רחוב מגניבים.

עלינו על האוטובוס וחזרנו אל המרכז. הגענו ישר לארוחת ערב ואחריה פעילויות ערב שכללו משחקי טניס ודיון קבוצתי.

הקבוצה המנצחת מהפעילויות ביום שני זכתה בערב פיצה כיפי במיוחד כמובטח.

הגענו למיטה עייפות מאוד אך מרוצות. היה יום לא קל אך מהנה מאוד.

בנוסף, אלו הם פרטי הטיסה שלנו ביום ראשון ה21.7.19

מספר טיסה: Ly - 318

שדה תעופה: הית׳רו

צפי המראה: 22:20 (שעות אנגליה)

צפי נחיתה: 05:05 יום שני (שעון ישראל)