מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 07.7.2019

מאדם טוסו ומלך האריות

יום מלא חוויות עבר עלינו.

 

לאחר ארוחת הבוקר הקבועה שלנו, המשכנו לשני שיעורים נוספים וארוחת צהריים שבסופה כבר נתבקשנו להגיע לאוטובוס שלקח אותנו ללונדון.

 

הפעם היה לנו מיניבוס פרטי  שלקח אותנו למסע נוסף בלונדון.

התחנה הראשונה הייתה Madame Tussauds שם הרגשנו שאנחנו מגשימים חלומות ופוגשים את המפורסמים שכולנו מעריצים מאז ועד היום. החוויה משעשעת, נזכרים במפורסמים של פעם וחשיבותם, לומדים קצת על תהליך בניית הבובות ובעיקר עושים תמונות עם הסלבס הבינלאומיים שמעולם לא חשבנו שנצטלם איתם.

 

עם אקסטרה תמונות וזכרונות הלכנו לאכול ארוחת ערב, התפצלנו לשתי קבוצות, חלק נהרו לכיוןן פיצה האט וחלק העדיפו לגוון עם KFC.

 

נפגשנו מחדש, הלכנו לכיוון במיניבוס שלנו ואיתו המשכנו לכיוון איזור התיאטראות בלונדון. west end.זוהי התחנה השנייה, המחזמר "מלך האריות", מה יש להגיד, זהו ספר/סרט כל כך משמעותיים מהילדות שלנו, רמת ההשפעה שלו על ילדים של פעם ושל היום כל כך גדולה.  ואוווו איזה מחזמר נפלא! כל כך הרבה צבעים, ותזמורת חיה שנגנה מתחת לבמה, איחוד התלבושות עם התפאורה עם התנועתיות ברמה מקצועית עד שמרגישים שהחיות באמת על הבמה, ומדברות. אבל ההרגשה הייתה של הופעה מהממת עם שירים וריקודים והרבה צחוקים!

 

לאחר ההצגה ישר עלינו לאוטובוסים ונשפכנו מכל היום המשוגע הזה,

חלקינו נרדמנו וחלקנו עוד דיברנו עם חברים עד שנרדמנו כבר מבלי לשים לב😴.

 

הגענו מאוחר מאוד למרכז, רק נותר להתקלח ולהשפך במיטה!

היה יום מספק ומיוחד.

 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה