לונדון ברונל Discovery 07.7.2019

טירת ווינדזדור!

הגיע היום הרביעי של הסאמר סקול וכבר התחלנו להתרגל לשהייה במרכז. לאוכל שהוא קצת שונה, לחברה שקצת שונה ולחדר השונה.

היום לאחר ארוחת הבוקר הבריטית - ששודרגה בנוטלה שלנו - יצאנו לטירת ווינזדור. הטירה בה הארי ומייגן התחתנו!!Smileys

הטירה ממוקמת בערך חצי שעה של נסיעה מהמרכז שלנו באיזור מקסים ליד מדרחוב עשיר בחנויות בוטיק, בתי קפה ומסעדות.Smileys

הגענו לטירה, שם היה לנו זמן הסתובבות של כשעה וחצי במתחם הטירה. ראינו בין היתר את החצר היפהפייה מלאת הצמחייה, את פנים אחד מחלקי הארמון, חילוף משמרות של השומרים ושומר ספציפי שעמד מרחק סלפי מאיתנו- לא האמנו שהוא אמיתי כי עמד ללא תזוזה מוחלטת.Smileys

לאחר הסיור התחלנו ללכת לכיוון המדרחוב, עשינו סיור קצרצר באיזור ויצאנו לזמן חופשי בו התפזרנו לאכול במסעדה נחמדה והסתובבות בחנויות באיזור.

נפגשנו במקרה כולנו בסטארבקס הנחשק ומשם הגענו לנקודת המפגש, עלינו לאוטובוס וחזרנו למרכז.

הגענו קצת לפני ארוחת הערב שהייתה לא רעה בכלל..Smileys

לאחר מכן השתתפנו בפעילויות הערב, ניצלנו את הזמן עם החברות עד שעת הכניסה לחדרים וכיבוי האורות והלכנו לישון לקראת היום החמישי.

מחר יהיה יום רגוע יותר, קצת נחזור לשגרת המרכז ונכין את עצמנו לסוף השבוע שמתקרב.