סקוטלנד + לונדון 14.7.2019

יום אחרון בסקוטלנד !!!

לא להאמין שזהו ... זה היום האחרון שלנו בסקוטלנד. מחר בבוקר אנחנו כבר נהיה בדרכנו ללונדוןSmileys

זה היה יום עמוווס ביותר. בקטע טובSmileys

בבוקר הלכנו לבי"ס,אכלנו ארוחת בוקר ואז היו שיעורים אחרונים בהחלט. לאחר ארוחת הצהרים יצאנו לעיר - שם ביקרנו בקצרה במוזיאון ילדות ומשם החבר'ה קיבלו זמן חופשי ואחרון בעיר. עשו כל מיני השלמות קניה, מזכרות לחברים וכדומה.

לאחר מכן הזדרזנו (יום עמוס) בדרכנו חזרה למגורים, שם התקלחנו בזריזות ויצאנו בפעם האחרונה לבי"ס. כשהגענו ערכנו קידוש, ברכנו גם על החלה. אכלנו א.ערב ומיד לאחריה היה טקס Graduation - טקס סיום הבי"סSmileys

היה מרגש מאוד. אני אצרף פה תמונות של חלק מהחבר'ה בזמן לחיצת היד למנהלת לרכזת.

שניים מהקבוצה שלנו קיבלו תעודות הצטיינות - רואי ונועה Smileys גאווה גדולה!!!

אחרי הטקס הייתה מסיבת Neon בה החניכים צבעו עצמם בצבעים זוהרים, רקדו ונפרדו מהחברים מהעולם.

חזרנו הביתה לערב כביסה אחרון... ערבי כביסה הם תמיד חוויה קורעת ומעייפת בו זמנית. היה ממש מצחיק. וארוך. בזמן ההמתנה ערכתי משחק מגבש ומרגש לעיבוד השבועיים האלו שהיו לנו, שבהם הקבוצה הפכה מקבוצה של זרים לקבוצה של אנשים אוהבים וחברים.

הלכנו לישון מאוחר אבל יש לפנינו נסיעה ארוכה להשלים בה שעות שינהSmileys

שבוע טוב !!!!

סקוטלנד - היית טובה אלינו !