סקוטלנד + לונדון 14.7.2019

יום שני בשבוע שני :)

שלום הורים יקרים !! מקווה ששלומכם טובSmileys ושהגעגועים לא קשים מדי..

היום הלכנו בבוקר לאכול ארוחת בוקר בבי"ס ולאחר מכן החבר'ה נכנסו לשיעורי האנגלית.

לאחר ארוחת הצהריים יצאנו ולקחנו אוטובוס ציבורי לאיזור שטרם היינו פה באדינובורו, הגענו לארמון הולירוד (Hollyrood) -ארמון מלכותי בריטי. ארמון יפהפיה ועצום, עם מלא מדשאות ופרחים מסביבו.

בכניסה קיבלנו אוזניות שמחוברות למכשיר שנראה כמו אייפון, שם יכלנו לבחור שפה (אין עברית כמובן, הרוב בחרו אנגלית וחלק רוסית) ולהקשיב לסיפורים שכוללים תמונות ומצגות, על כל חדר וחדר בארמון.

למדנו שלפי הדגל שמתנופף מעל הארמון ניתן לדעת האם המלכה נמצאת בו או לא.

למדנו גם שיש שבוע ביולי שבו המלכה מגיעה לארמון הזה, והוא נקרא שבוע המלוכה.

ביקרנו בחדרים שבהם המלכה פוגשת אנשים חשובים ושמענו על ה'טלנובלה' במשפחת המלוכה בימים של מארי "מלכת הסקוטים".Smileys

בקיצור היה באמת מעניין ומאוד מושקע. משם חזרנו באוטובוס לארוחת ערב בבי"ס ולאחר מכן הייתה פעילות בה החבר'ה שלנו התחלקו לקבוצות עם שאר ילדי העולם, והתמודדו בסקר שכלל שאלות על סקוטלנד והעיר בירה בה אנחנו נמצאים - אדינבורו.

לאחר מכן בערב, נפגשנו כולנו באחד המטבחים במגורים ורואי שלנו הגשים לאליה חלום!! החלום שלה היה לקבל בית של עמי ותמי. רואי השקיע ואת התוצאות תראו בתמונותSmileys