מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

סקוטלנד + לונדון 14.7.2019

כך התחיל לו שבוע שני ביחד

וואו !!!!! הזמן טס ! כבר שבוע עבר מאז שטסנו !Smileys

 

היום אכלנו ארוחת בוקר במגורים, מיד לאחר מכן הכנסנו את ארוחת הצהריים הארוזה לתיק ויצאנו לעיר נוספת בסקוטלנד : גלאזגו.

היום היה די אפרורי וכמעט כל הזמן היו טיפות, לרגעים הוא התחזק ומיד אח"כ נחלש.Smileys

אחרי שנרדמנו באוטובוס, הגענו לגלאזגו שם ערכו לנו סיור קצר בבית קברות שבו קבורים המון אנשים חשובים למדינה. בית הקברות נמצא על הר וככל שהקבר גבוה יותר, כך מבינים שהאדם שקשור שם הוא חשוב יותר ובעל ממון/רכוש רבים יותר, כך סיפרו לנו.

 

משם נכנסנו למוזיאון לדתות ואומנות שהיה ממש יפה !! לצערי לא היה לנו שם המון זמן אבל גם מה שהיינו, היה מאוד מעניין. התרגשנו לקרוא על טקסי מעבר שונים בדתות שונות, ולקרוא איך מציגים את היהדות.

 

לאחר מכן התקדמנו ברגל למרכז העיר גלאזגו, שם נמצא מרכז קניות גדול ומתוייר מאד. החבר'ה קיבלו שם זמן חופשי (שעליו חלמו מDAY ONE). אכלו, שתו, רכשו, נהנו.

 

נפגשנו בנקודת המפגש שקבענו מבעוד מועד, ומשם הלכנו לקדתרלה ענקית ויפה מאוד. כולנו כבר היינו די סחוטים בשלב הזה של היום, כבר היה אחר הצהריים. אבל זה בכל זאת היה מרשים.

 

עלינו בחזרה לאוטובוס, הרוב המוחלט נרדמו לחלוטין.

 

הגענו, התפזרנו איש - איש לחדרו ואחרי מקלחת התיישבנו לאכול פיצה או פיש&צ'יפס - כל אחד ומה שבחר.

בזמן הזה גם איה הגשימה למאור את החלום שלו (זוכרים את משימה החלומות??) - הוא ביקש שכולם יהיו בריאים אז איה התחפשה לרופאה- עם חלוק כזה והכל, והעמידה את כולנו בתור, ערכה "בדיקה" ואז חילקה לנו אישור מוסמך מהמרפאה שלה "מרפאת איה-אאוןץ'" שאישרו שאנחנו בריאיםSmileysSmileysSmileys

 

 

מאוחר יותר נפגשנו לסיכום יום- רק הקבוצה הישראלית. ערכתי פעילות בה היו כרטיסים פזורים על הרצפה, וכל חניך בחר אחד מהם באופן רנדומלי. על כל כרטיס היו מילים כמו "שמחה/געגוע/אכזבה/סיפוק.." או לחלופין שאלות כמו "מתי בפעם האחרונה עשיתי משהו בשביל מישהו/תודה ליקום על../הפחד הכי גדול שלי" ועוד. מתוך מטרה לחבר אותם ולרדת לרבדים עמוקים יותר בחברות שלהם.SmileysSmileys

 

מצרפת לכם תמומנות מהיום.

Smileys

מחר חוזרים לשגרה (-; 

לימודים ובהמשך היום סיור נוסףSmileys

 

המשך לילה טוב

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה