מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

הסוף - 05/08/2019

זהו הסאמר סקול נגמר... וכולם חזרו הביתה בשלום...😭   לא מאמינים שזה נגמר.. כנראה שייקח לנו ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שבת ראשונה יחד ! וווהו

מרגש לקום יחד ביום שבת בבוקר Smileys כמעט מתחילים להתרגל להיות יחד 24/7Smileys

אז קמנו בשבת בבוקר ואכלנו ביחד פה במגורים ארוחת בוקר.

לאחר מכן עלינו על אוטובוס יחד עם הקבוצה של הרוסים והקבוצה של האיטלקים, ונסענו לכיוון סטירלינג - שם נמצאת טירת סטירלינג שהיא אחת הטירות החשובות ביותר בסקוטלנד - ואם תשאלו אותנו : אחת הטירות הכי יפות בעולם !!!!SmileysSmileys

חלקים מהטירה הם מבנים מהמאה ה-15/14 וכמובן יש כאלה חדשים יותר, אבל מה שבטוח כל המבנים מהממים מבחינה ארכיטקטונית והיסטורית גם יחד.

בטירה החבר'ה קיבלו זמן חופשי להסתובב, להצטלם כאוות נפשם.

הכרנו שם כמה חבר'ה אמריקאים שהגיעו הנה למשחק פוטבול (הם שחקנים), סיפרנו להם יחד על ישראל, היה נחמד.

במדשאות הענקיות בטירה כמה חבר'ה שלנו התגלגלו ויצרו סרטון מצחיק ממש (נראה אם תצליחו לשים ידיכם עליוSmileys).

לאחר מכן אכלנו ארוחת צהריים ועלינו בחזרה לאוטובוס.

משם נסענו לאגם לוך לומונד המהמם ביופיו. שם משפחות מאיזור יוצאות להנות יחד בימים חמימים יותר. בצמוד לאגם יש גם מרכז קניות ובית קפה שם החבר'ה קיבלו זמן חופשי להסתובב ולהנות מהמחירים המפתיעים.

משם נסענו הביתה (נסיעה של שעתיים בה כמעט כולםן נרדמו וישנו שנת ישרים).

החבר'ה קיבלו וואוצ'רים והלכנו לסופר מרקט שכל אחד יבחר לעצמו ארוחת ערב.