סקוטלנד + לונדון 14.7.2019

יום שישי וווהו

יום שישי הגיע והוא כמובן בא בדיוק בזמןSmileys

קמנו בבוקר והחלטנו לאכול את ארוחת הצהריים במגורים ולא ללכת לבי"ס, אז ישנו כל הישראלים יחד וגם עשינו מדיטצייה של דקה וחצי (מי שהצליח) בה חשבנו על כל הימים שעברנו עד היום. לאחר מכן כל אחד נתן איחול לקבוצה.Smileys

משם הלכנו לתחנת האוטבוס ונסענו לטירה המטריפה בסקוטלנד. היו שם המוני אנשים, וניכר היה שזה מקום באמת מתוייר בטירוף.

הטירה הייתה עצומה ומשגעת ביופייה, יש שם בית כלא והסבירו לנו שהוא שימש בימי המלחמה, החזיקו שם שבויים וכאלה. ראינו תותחים שהיו משתמשים בהם במלחמות קדומות, ובכלל כל המקום נראה כמו סט של הארי פוטר / משחקי הכס.

קראתי וסיפרתי לילדים שמסתבר שג'ק' רולינג הייתה יושבת בבית קפה פה באיזור הטירה, לכתוב את ספרי הארי פוטר. כך היא קיבלה השראה.

גם קראתי שיוצרי משחקי הכס באו הנה לשאוב השראה לכמה פרקים דרמטיים בסדרה! Smileys

משם בצהריים חזרנו לבי"ס ואכלנו ארוחת צהריים.

לאחר מכן היו שיעורים בהן החבר'ה היו צריכים לעשות מן הצגה עם החבר'ה מח"ול... יש המון סרטונים ממש מצחיקים. שווה לכם לדרוש אותםSmileys

אכלנו ארוחת ערב אחרי השיעורים ולאחר מכן היה טקס סיום הסאמר סקול לקבוצה של הרוסים - שעוזבים מחר, בשבת.

לאחר מכן היה דיסקו ואנחנו חזרנו לערוך קידוש במגורים. אפילו בירכנו על חלה!