סקוטלנד + לונדון 14.7.2019

יום ראשון של לימודים

שלום להורים!! היום התחלנו להרגיש שממש התחלנו את המסע הזה..

השכמנו קום ונפגשנו בלובי לקראת 8 בבוקר.

הלכנו למקום בו מתקיימים הלימודים, שם גם מוגשות 3 ארוחות ביום.

אכלנו ארוחת בוקר, ויצאנו להתחיל להכיר את האיזור עצמו.

עלינו על אוטובוס ציבורי (2 קומות! שווה ביותר.) ונסענו לאיזור של כיכר הפרלמנט בעיר.

שמנו לב לכל מיני כנסיות, ארכיטקטורות עתיקות וצריחים גבוהים ממש.

אחרי הליכה בת שעה ומשהו בעיר, החבר'ה קיבלו חצי שעה לעצמם, לקנות קפה או סתם לנוח על ספסל בפארק.

משם עלינו חזרה לאוטובוס הציבורי וחזרנו לבית ספר.

שם התיישבנו לארוחת צהריים אכלנו תפוח אדמה עם כל מיני סלטים, גבינות ותוספות .. זה מאכל מאוד פופולארי באנגליה ובסקוטלנד מסתבר שגם.

לאחר מכן הילדים נכנסו לכיתות ונערך מבחן להבין מהי הרמה ובסוף השבועיים יערך מבחן נוסף, כך יוכלו לראות את השיפור שניכר.Smileys

אחרי המבחן המורים הציגו את עצמם ונערכה ארוחת ערב.

לאחר מכן היה ניתן לבחור או לצפות בסרט או לצאת לדשא המהמם של הבי"ס ולשחק משחקי כדור עם החברים החדשים מחו"ל ומישראל.  כל החבר'ה שלנו בחרו לצאת. מצרפת לכם מס' תמונות משם... הם פרקו אנרגיה ונהנו.Smileys

לאחר מכן ביקשו ללכת לסופר שנמצא ממש מחוץ למגורים שלנו וכך עשינו.