רויאל סקול 21.7.2019

יום אחרון :)

הורים יקרים ומשפחות אהובות!

עוד כמה שעות ואנחנו נפגשים. ממש עכשיו בדרכינו לשדה התעופה אחרי עוד יום כיפי שעבר עלינו.

לא יכולים לחכות לראות את כולכם! אבל היינו נשארים עוד איזה שבוע-שבועיים 😁

התעוררנו הבוקר ופינינו את החדרים, עשינו סריקה ווידאנו שכלום לא נשאר מאחור.

הלכנו לארוחת בוקר ואז התחלנו בארגונים אחרונים לקראת הטיסה. עשינו צ'ק אין ביחד, מילאנו משובים, כתבנו מילות פרידה במחברת וקיבלנו את המבחנים שעשינו.

אחר כך היתה לנו פעילות סיכום. שיחקנו "הדוור". כל אחד ישב בפינה אחרת של החדר וקיבלנו כל מיני משפטים, כמו "הייתי רוצה להגיד לך תודה...", "אני שמח שהכרתי אותך כי...".

היינו צריכים לבחור למי אנחנו מקדישים את המשפט הזה ולהשלים את ההמשך, ואז להעביר באמצעות הדוור (תמר).

כל ילד קיבל פתקים מילדים אחרים בקבוצה, ולקרוא את הדברים היה מאוד מרגש. אפילו נזלו כמה דמעות 😢

בסוף המשחק אמרנו מילות פרידה וקיבלנו מזכרת קטנה מהתקופה היפה הזו.

אחר כך אכלנו ארוחת צהריים אחרונה ברויאל סקול, הבאנו את המזוודות, קיבלנו ארוחות ארוזות ועלינו לאוטובוס. היה ממש עצוב ומרגש לעזוב.

משם נסענו למרכז קניות גדול בשם MK1 והסתובבנו שם באווירה רגועה, קנינו בפריימארק, H&M, ריבר איילנד, נקסט, JD. משהתפננו ממלאכת הקניות, עברנו למסעדות- חלק אכלו איטלקי, חלק במקדונלדס והיו עוד המון מסעדות שוות במקום 🤩

סיימנו את סיבוב הקניות ועכשיו אנחנו בדרכנו לשדה התעופה LUTON. תכף נתחיל את המסע משדה התעופה הביתה. לא יכולים לחכות לחיבוק שלכם, לאוכל של הבית, למקלחת ולמיטה.

נתראה ממש בקרוב,

באהבה ❤

קבוצת רויאל סקול ותמר המדריכה.