רויאל סקול 21.7.2019

Thorpe park!

הורים אהובים ומשפחות יקרות!

היה לנו יום משוגע היום!

פתחנו את היום מוקדם בארוחת בוקר, התארגנויות, קיבלנו ארוחה ארוזה ועלינו על האוטובוס.

מזג האוויר היה קודר, קר וגשום, אבל בטח תשמחו לדעת שלאט לאט הגשם נפסק, העננים התפוגגו והשמיים ממש התבהרו.

התחלנו נסיעה לכיוון פארק השעשועים Thorpe שהוא אחד מהגדולים באירופה. במהלך הדרך האוטובוס שלנו התחיל להתעייף והנהג שלנו החליט לעצור בצד ולחכות לאוטובוס חדש. אז העברנו את הזמן בצחוקים, תסרוקות, תמונות והשתדלנו לשמור על אנרגיות חיוביות. לאחר זמן מה הגיע האוטובוס החלופי והמשכנו בנסיעה. אז למדנו שהחיים מלאי הפתעות ושתמיד כדאי לשמור על גישה חיובית ולהסתכל על חצי הכוס המלאה כדי להוציא את הטוב ביותר מהסיטואציה.

הגענו לפארק ולא חיכינו בכלל בתור, מיד נכנסנו לכבוש את כל המתקנים!!! יש בפארק כל כך הרבה מגוון- מתקנים מפחידים, רכבות הרים, מגלשות מים, אבובים, דוכני משחק עם מתנות, מסעדות, דוכני אוכל ועוד כל כך הרבה. היינו שם עד שהפארק נסגר ועדיין לא מיצינו את הכל. היתה לנו חוויה כל כך כיפית שלא רצינו לעזוב.

עלינו חזרה לאוטובוס והתחלנו בנסיעה לכיוון רויאל סקול, תוך כדי שיחות, החלפת חוויות, תמונות כמובן ובלי לשים לב כבר הגענו.

לקחנו שעה בערך להתארגן ולהתאפס ובערב היתה לנו הפתעה כפולה. גם הבאנו עוגה לרון ילדת היומולדת שלה, וגם הפתיעו אותנו בפיצות!!! ניצלנו את הזמן לסכם את השבוע, לעשות הרבה צחוקים, לאחל לרון ברכות ליומולדת, וממש להקדיש זמן איכות לעצמנו כקבוצה. היתה אווירה ממש טובה ואנחנו מקווים שזה רק ילך ויהיה טוב יותר אפילו.

מחר נכיר את הפורטוגלים והסינים שהגיעו היום ונחזור לשגרה שלנו של לימודים ופעילויות.