רויאל סקול 21.7.2019

שבת בלונדון!!!

שלום למשפחות שלנו!

וואו! כבר עברנו חצי מהסאמר סקול, מצד אחד מרגיש כאילו זה עבר בשניה אחת, מצד שני מרגישים שאנחנו פה כבר כמה חודשים.

ואיזה יום עברנו היום! יום מדהים!

פתחנו אותו מוקדם מהרגיל, מזג האוויר היה חורפי במיוחד. אכלנו בזריזות, קיבלנו ארוחה ארוזה ועלינו על האוטובוס לכיוון לונדון!

לאט לאט מזג האוויר השתפר. לאחר נסיעה של כשעתיים הגענו ללונדון המדהימה!🇬🇧 תחנה ראשונה- שייט בנהר התמזה!

אז עלינו לשייט בסירה של 2 קומות והצטלמנו המון כמובן 😁 עברנו מתחת לגשר לונדון היפה, וליד המון מבנים מרשימים.

בסוף השייט התקדמנו לעבר ה- London Eye. לא חיכינו בתור בכלל כי היו לנו כרטיסים מהירים ומיד עלינו כל הקבוצה לקפסולה ענקית. כל הלונדון איי הוא גלגל ענק במיוחד שמתצפת על כ-ל העיר!

עשינו עוד תמונות ונהננו מהתצפית ומהביחד שלנו.

המשכנו לסיור הליכה רגלי בעיר: עברנו ליד הביג בן (הוא בשיפוצים ועם זאת עדיין מאוד מרשים). הצטלמנו ליד טלפונים אדומים 📷,  ראינו שומרים על סוסים, עשינו עצירה קטנה לגלידה 🍦 ולארוחה ארוזה בפארק Saint James והתקדמנו לעבר ארמון באקינגהם. אחרי העצירה בארמון הלכנו לכיכר לייסטר ושם קיבלנו זמן חופשי לאכול ולהיכנס לעולם ה- M&M, לקנות קצת מזכרות ולנוח מההליכה הארוכה.

בסוף הזמן החופשי חזרנו לכיוון האוטובוס ונסענו לרויאל סקול. הערב שלנו היה ממש רגוע. היינו ביחד, עשינו קריוקי, דיברנו וצחקנו וב22:00 בדיוק (00:00 שעון ישראל) הפתענו את רון שלנו לכבוד יום הולדתה בבלונים, שירים וברכות מהבית ומאיתנו.

היה לנו יום נפלא ומחר אנחנו נוסעים לפארק השעשועים Thorpe Park! מתרגשים!