מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

הסוף - 05/08/2019

זהו הסאמר סקול נגמר... וכולם חזרו הביתה בשלום...😭   לא מאמינים שזה נגמר.. כנראה שייקח לנו ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

היום הרביעי :)

היי משפחות והורים יקרים!👋🏼👋🏼

סיימנו את היום הרביעי, ומתקרבים לסוף השבוע הראשון שלנו. האמת, הימים פה עוברים לנו ממש מהר!

קמנו מוקדם מהרגיל ואכלנו ארוחת בוקר. כולנו הגענו עם התיקים והשרשראות האדומות והתרגשנו לקראת הטיול הראשון שלנו 👏🏼👏🏼

עלינו על האוטובוס והתחלנו בנסיעה של כשעה לעבר Bury St. Edmunds. זו עיר בריטית עתיקה עם המון היסטוריה, רחובות יפים, חנויות וכמובן - Starbucks!!!

קול והאנה עשו לנו סיור קצר, הגענו לחורבות של הגשר הישן שנבנה במאה ה-12 (!). המשכנו אל גן פרחים יפהפה ומטופח ועשינו תמונות, ואז התקדמנו לשער העיר והתדרלה המרכזית. קיבלנו הסברים על המקומות, ואחרי ההסברים הגיע הרגע שלו חיכינו- זמן חופשייי!!!

קיבלנו שעה ורבע להסתובב במדרחוב המרכזי, בין החנויות והדוכנים, בילינו זמן איכות אחד עם השניה, קנינו קצת דברים ובסוף הזמן חזרנו לנקודת המפגש. עלינו על האוטובוס וחזרנו לרויאל סקול.

אכלנו ארוחת צהריים שהיתה טעימה והמשכנו ללימודים. היום בשיעור הראשון למדנו מהחוברת, ובשיעור השני עבדנו על הפרוייקטים שכבר התחלנו אתמול, והכנו את הפרזנטציה שנעביר ביום שישי (מתרגשים).

אחרי הלימודים אכלנו ארוחת ערב (היו פיצותתתת🍕) ואז היה לנו זמן פנוי עד לפעילות הערב.

בגלל שהיום היה ממש חם לאורך היום (השיא היה 37 מעלות!), עשו לנו שוב פעילות עם מים שהיתה ממש מצחיקה ובעיקר נרטבנו כולנו!

בחלק הממש אחרון של היום ישבנו קצת יחד בחדר המשותף ועשינו צחוקים, שיחקנו פינג פונג ואכלנו טוסטים עם שוקולד ומנה חמה של סינים 😁😁