רויאל סקול 21.7.2019

היום הראשון!!!

הורים יקרים ומשפחות אהובות!

ווווואוו.. איזה יום עבר עלינו! מאיפה להתחיל?

נפגשנו אתמול בלילה בשדה התעופה ✈ ואחרי פרידות מרגשות, תמונות וקצת דמעות נפרדנו לשלום מההורים האהובים שלנו ❤

התחלנו את המסע לעבר הפקדת המזוודות, שהייתה כל כך זריזה שלא האמנו שכבר סיימנו.

משם בזריזות הגענו אל השיקוף, בידוק וביקורת דרכונים ובלי ששמנו לב - הגענו לדיוטי פרי !!!

היו לנו שעתיים שלמות להסתובב, לאכול, לקנות ממתקים ושוקולדים ולהתרגש יותר ויותר.

עלינו למטוס, המראנו בשעה 5:00 ולאחר חמש שעות בדיוק הגענו ללונדון.

גם שם עברנו בזריזות את כל התחנות ויצאנו אל מזג אוויר נעים וחמים, עלינו על האוטובוס שלקח אותנו לרויאל סקול.

ומה נגיד לכם... לא האמנו שנגיע למקום יפה כזה! מסביבנו דשא, ים, בניינים יפייפיים, מרחבים עצומים, ואיזה כיף שאנחנו הולכים להעביר כאן שבועיים!

עשינו סיור קצר במקומות החשובים והלכנו לאכול ארוחת צהריים שבה הוגש: פסטה ברוטב עגבניות, פלפל ממולא, תפוחי אדמה אפויים, ירקות, מוקפץ, פירות וקינוח כמובן - ג'לי פטל!

אחר כך קיבלנו את החדרים. הקליטה בחדרים לקחה הרבה זמן, וזה קצת התיש את כולנו, אבל כשסיימנו להתמקם ולפרוק את הדברים נחנו קצת ומשם לארוחת הערב.

בארוחת הערב היה לנו תפוחי אדמה, עוף בקארי, אורז, פסטה ברוטב עגבניות, סלטים, ירקות, פירות, פניני עם עגבניות ומוצרלה ועוד ועוד...

אחרי ארוחת הערב עברנו פעילות גיבוש קצרה ומצחיקה- שיחקנו כל מיני משחקים קבוצתיים והיה קורע מצחוק!😂

והנה עכשיו אנחנו בסיומו של היום הראשון שלנו.

כבר ראינו שיש פה מלא סינים, רוסים, צרפתים, איטלקים, יפנים ואנחנו מתרגשים לקראת מחר ומה שמצפה לנו.😁