רויאל סקול 07.7.2019

יום אחרון בסאמר סקול

קבוצת רויאל המדהימים,

נתחיל בלספר ששכחנו לציין כי במסיבת הפיג'מות שון המורה האהוב עלינו הגיע על מנת להגיד לטום תודה, על כך שהוא חבר טוב, הצליח להתמודד בצורה טובה עם קשיים שעבר ועל האנרגיות שהביא איתו לאנשים הסובבים אותו Smileys

היום האחרון של הסאמר סקול המדהים שלנו התחיל בכך שהתעוררנו לקמפוס שקט, רוב הקבוצות יצאו לטיולים או כבר נסעו הביתה, בקמפוס נשארנו אנחנו והאיטלקים. אכלנו ארוחת בוקר רגועה, ארזנו את התיקים וסידרנו את החדרים.

עשינו פעילות סיכום בה כל אחד בחר אימוג'י שמתאר את החוויה שהייתה לו, האימוג'י הכי מצחיק שנבחר היה של אליסה שבחרה באימוג'י של גלידה Smileys, לאחר מכן המשכנו לסבב קצת עמוק יותר שכל אחד שיתף בקושי שהיה לו במהלך השבועיים ואיך הוא הצליח להתגבר עליו.

הפעילות האחרונה שעשינו הייתה פעילות בא כולם יושבים במעגל עם הגב פנימה ועיניים עצומות, כאשר כל פעם יש לפחות מישהו אחד שעומד באמצע, בכל פעם מקריאים משפט לדוגמא "מישהו שהצחיק אותי" והילד שעומד באמצע המעגל נוגע בכתף של מי שהצחיק אותו. הילד מתיישב ולאחריו קם מי שנגעו לו בכתף וכך המשחק ממשיך. היה מאוד מרגש לראות איך הילדים פרגנו אחד לשני והראו את האהבה הגדולה שיש בתוך הקבוצה. Smileys

משם לקחנו את המזוודות לכיוון חדר האוכל, מילאנו משובים, ונכנסנו לאכול ארוחה אחרונה במרכז רויאל סקול Smileys ארוחה זריזה זריזה וכבר רצנו לאוטובוס.

בדרך אמרנו להתראות לחברינו האיטלקים, למדריכים השונים, ההנהלה כולה חיכתה לנו ליד האוטובוס כדי להיפרד, וקול המדריך המקסים שהיה איתנו ברוב הטיולים כל כך התרגש מהפרידה שכמעט בכה. אמר להתראות לפני שלקחנו את המזוודות, שוב כשהעלינו את המזוודות ואז לא הצליח להתאפק ובא להיפרד אישית מכל אחד כשכבר ממש ישבנו באוטובוס וחיכינו לצאת Smileys

נסענו לתוך לונדון ונכנסנו למוזיאון המדע המדהים, המוזיאון עצמו מאוד מאוד גדול ואנחנו הספקנו לראות רק חלק קטן שלו. אבל הסקרנות שלנו גדולה מאוד ועכשיו יש סיבה לחזור ללונדון לראות עוד Smileys

לאחר המוזיאון נסענו לשדה, שם פגשנו גם את קבוצות הסאמר סקול של קמפוס ממרכזי ברייטון וברונל, היה כיף לשתף בחוויות ולאכול חטיפים. על הדרך גם קיבלנו סרטון מהמדריך אלכס (אנחנו קראנו לו פליקס חלפון) שכל כך התבאס שלא ראה אותנו לפני שיצאנו שהחליט לשלוח לנו מסר מצולם, התרגשנו כולנו וצילמנו לו סרטון חמוד בחזרה Smileys כל האהבה שהצוות האנגלי הראה כלפינו מאוד מיוחדת, קשר כזה לא קורה לעיתים קרובות וזה אומר הרבה מאוד על הקבוצה המדהימה שלנו.

בטיסה כמעט כולם נרדמו, חלקנו ראינו גם קצת סרטים וסדרות טלוויזיה.

אחרי הנחיתה הגענו למסקנה שהחיים של נועה השתנו בעקבות הסאמר סקול (הרבה בזכות החברות שנוצרה לה עם שני) Smileys.

הפגישה עם ההורים והמשפחות הייתה מרגשת מאוד, אירוע לו ציפינו כבר.

עוד מעט נכתוב גם כמה מילות סיכום משלנו, בינתיים רק נגיד תודה!