מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

הסוף - 05/08/2019

זהו הסאמר סקול נגמר... וכולם חזרו הביתה בשלום...😭   לא מאמינים שזה נגמר.. כנראה שייקח לנו ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שבת שנייה באנגליה!

סוף שבוע אחרון באנגליה וכולנו מתחילים להרגיש את הסוף 😢

התעוררנו מוקדם לארוחת הבוקר, עם הפנקייקים של סוף השבוע, יוגורטים, פירות וקורנפלקסים 🍏🥞

ברגע שסיימנו לאכול רצנו לנקודת האיסוף לחכות לאוטובוס שלנו, נסענו ביחד עם הקבוצה מצרפת, באוטובוס שמו לנו שירים ומוזיקה שעד עכשיו לא הייתה לנו בנסיעות. לאחר כשעה וחצי הגענו לעיר קיימברידג'!!

עיר אוניברסיטאית, עם בניינים מרהיבים, שטחים ירוקים ופתוחים וכמובן גם חנויות. התחלנו בסיור רגלי בו ראינו קולג'ים שונים וביניהם קינגס קולג' המפורסם, שנבנה בשנת 1441. לאחר הסיור עשינו שייט בנהר הגדול שחוצה את העיר, התחלקנו לכמה סירות והיה רגוע רוב הזמן, חלקנו גם ניסינו לישון... עד הרגע שראינו עוד סירות של ישראלים לידנו! אז הכל הפך לחגיגה והיה חשש קל לכך שהסירה תתהפך 🤣😅

אחרי השייט המשכנו לזמן חופשי, התחלקנו לקבוצות עם המדריכים האנגלים האהובים עלינו - קול ומרינה! וכמובן גם ענבר ותאי. הסתובבנו בשוק קטן, חנויות מזכרות, מסעדות, קנינו מתנות אחרונות למשפחה, וראינו המון המון המון ילדים מסאמר סקולים שונים.

חזרנו לקמפוס שלנו בדיוק בזמן לארוחת הערב, ואחריה התחלנו לארוז את התיקים והמזוודות, התקלחנו והחלפנו לפיג'מות! 😄

הגיע הרגע שעשינו את מסיבת הפיג'מות שחלמנו עליה מהרגע שעלינו למטוס!! התאספנו בסלון שלנו שקישטנו בבלונים עם קונפטי וחטיפים טעימים, ענבר ר הכינה עבורנו משחקים בסגנון של "הכל הולך" עם המון צחוק וריקודים 🤪💃

בסוף היום כשכבר כולנו מאוד עייפים ישבנו לעשות צ'ק אין לטיסה. מצרפות לכם את פרטי הטיסה כדי שתוכלו לעקוב:

טיסת אל על מהיתר'ו לנתב"ג ly318, נחיתה משוערת בשעה 05:05 ביום שני בבוקר.

זהו, תכף כבר חוזרים הביתה.