רויאל סקול 07.7.2019

קמנו לעוד בוקר רגיל ברויאל סקול☀

שמיני שאצלכם היה חם מאודדד מקווים ששרדתם
קמנו מוקדם בבוקר, אכלנו ארוחת בוקר טעימה 😋ומכיוון שהלוז השתנה היו קודם לימודים📚
היום היה לנו טיול לקולצ’סטר וישר אחרי הלימודים רצנו לחדרים כדי לקחת את התיקים וכמובן - את הכסף🤑💸
הנסיעה הייתה מאוד נחמדה, שקטה והמון היו עייפים😴
דיברנו אחד עם השני ושרנו שירים בעברית (כמו תמיד)
כשהגענו לטיול יצאנו לסיבוב במקום יפהפה עם המון פרחים ונוף מדהים 🌴🌹
כל הבנות ראו שהיה פריימרק וכולן פשוט צרחו! ענבר ותאי המדהימות נתנו לנו להסתובב בפריימרק לזמן מאוד גדול והבנות פשוט טרפו את החנות! 🛍
אחרי השופינג הענקי בפריימרק התחלקנו לקבוצות ויצאנו לשופינג עם המדריכים - ענבר, תאי ומדריכים מאנגליה - מרינה וקול🇮🇱🇬🇧
כמובן שמוריה צ התלהבה ונכנסה לכל חנות שהיא ראתה, סופיה התחשבה במשפחה שלה וקנתה להם המון דברים, ענבר ר אפילו קנתה אוכל לכלב שלה והבנים כמובן הלכו לאכול בבורגר קינג!🥳👑
לאחר ים של שופינג וכיף, חזרנו לאוטובוס וכרגיל איתי ושני דיברו וגרמו לכך שיהיה עניין, שרנו שירים בעברית ובנסיעה הצטרפו אלינו איטלקים שכמובן הצקנו להם בעברית כמו שאנחנו עושים לכל אחד.😏
כשחזרנו ישר הלכנו לארוחת ערב, והיום היו פיצות!🍕 שני התבאסה שלא קיבלה פיצה עם הקשה הקראנצ׳י וביקשה מכל אחת שתביא לה עד שענבר ר, סופיה ומאי התנדבו להביא לה כדי שתהיה מרוצה.😶
לאחר מכן הייתה לנו הפסקה של שעה והבנות השתגעו בספות השתוללו וכייפו.🤠
ואז ישר היו את פעילויות הערב! היום היו או משחקי קופסה או כדורגל וכמובן שהבנים הלכו לכדורגל וקרעו את הצורה לילדים ממדינות אחרות.🙌👏