רויאל סקול 07.7.2019

יום שישי את יודעת יש בעיר מסיבה 12/7

זה כבר סוף השבוע, והיום יום שישי!! איך שטס לנו השבוע..

קמנו הבוקר ליום מיוחד ולא שגרתי לטיול על לצד הים.
התחלנו כרגיל בארוחת הבוקר עם כל הדברים שאנחנו אוהבים ומיד אחריה יחד עם הרבה אנרגיות ומצב רוח התחלנו את הטיול, הנוף היה מהמם האוויר היה נעים והשמש הייתה בדיוק בטמפרטורה הנכונה כאילו כיוונו אותה במיוחד בשבילנו 🌞

עשינו מורלים, צילמנו תמונות, ושיחקנו את משחק האננס🍍 האגדי שהפך את כולם להיות דרוכים ועירניים, כי אף אחד לא רוצה לגלות שיש לו על התיק אננס ולעשות משימה מצחיקה.
בנוסף ראינו אלפקות!!! שאת רובנו ריגשו מאוד.

אחרי הפסקה קצרצרה יצאנו לפארק ממש קרוב למתחם וקינחנו עם גלידות טעימות קפה ושוקו חם.🍪🍦☕.

כשחזרנו למתחם המשכנו לארוחת צהריים והיה פיש אנד צ׳יפס אמיתי!

אחרי ארוחת הצהריים הגיע זמן השיעורים. היום היה תורו של יונתן לצחוק בהצגת הפרוייקט.

במהלך בשיעור, מאיצ׳וק שלנו שהעייפות השתלטה עלייה לרגע בגלל כל הפעילויות נרדמה על השולחן, מנהל בית הספר עשה כמעט הכל עד שהצליח להעיר אותה. הוא היה כל כך חסר אונים וזה היה כל כך מצחיק לראות! 😂

בערב זכינו לקידוש של איתי ויעל, היה מרגש להקשיב להם, ולהרגיש מחוברים ומיוחדים מכולם, אפילו שאנחנו כל כך רחוקים מהבית.

אחרי ארוחת הערב היינו בטקס של כל מי שסיים היום את הסאמר סקול ומיד אחר כך המשכנו לדיסקו משוגע, מוריה מאי וענבר למדו סלסלה ואפילו שמו לנו את השיר של נטע בזילאי. כי איך אפשר בלי 💃🏻

היום לא היו שום בעיות בלילה והתארגנו תוך שנייה ובול בזמן כי מחר יש יום ארוך וגדוש בלונדון!! ואין אחד שלא מצפה לו!

כמעט שכחנו סוף כל סוף מצאנו את הפאלפון של מוריה.צ אז עכשיו באמת אפשר ללכת לישון מעודדים ומאושרים.