קיימברידג ארדמור′ 07.7.2019

יום רביעי בעיר השווה בעולם

HELLO THERE

הורים שלנו,

איזה יום מרגש קשוח עמוס ספורטיבי יפה ועוד המון שמות תואר שאנחנו לא מצליחים לחשוב עליהם כדי לתאר את היום הזה כמו שצריך.

כמובן התחלנו את היום בארוחת הבוקר שלנו,

משם ישר לכיתות, ביצענו כמה שינויים בשיבוצים של התלמידים כדי לאפשר להם להיות בכיתה שהכי תתאים ליכולות שלהם! Smileys

לאחר השיעורים וארוחת הצהריים יצאנו לפארק האהוב הענק והקבוע שלנו ליד האוניברסיטה

שיחקנו עם האסייתים והברזילאים שלנו ( כן כן הם כבר לחלוטין שלנו).

משם התחלנו הליכה ארוכה אל עבר אחת האטרקציות המיוחדות בקיימברידג',

בשם PUNTING - שייט בסירה בנהר עם מקל שדוחף את הסירה קדימה.

ראינו את העיר מזווית ראייה שונה לחלוטין, עברנו בין קולג'ים שונים חשובים ומעניינים

וקיבלנו הסבר מלא מהמדריך שלנו על הסירה.

מיליון תמונות אצל כל ילד בנייד זה בדוק Smileys

לאחר מכן צעדנו חזרה לקמפוס שלנו, לא לפני שעצרנו בסופר לקנות דברים קטנים וטעימים.

הפסקה קטנה, ארוחת ערב והופ לפעילות לפני השינה עם כל החברים הבינלאומיים שלנו.

קיבלתי משימה לשמור על בלון שלא יתפוצף ולבנות לו מגנים מדברים ממוחזרים

נסכם שהמון בלונים הם בסטטוס ז"ל כרגע.

לאחר מכן חלק מאיתו קצת התרגשנו והתגעגעו הביתה ומדהים לראות איך כל הקבוצה כל כך אוהבת תומכת ומחבקת. Smileys