קיימברידג ארדמור′ 07.7.2019

שלום שלום

וואו כמה דברים עשינו היום זה מטורף! Smileys

קודם כל חשוב לציין שלכולם היתה שינה מצוינת אחרי יום הנחיתה הקשוח

קמנו רעננים הישר לארוחת הבוקר מלאת הדגנים ביצים לחמים ודברים מעניינים של בריטים כמו שעועית אפויה ( משונה אבל אנחנו לא שופטים) Smileys

ישר משם הלכנו לצידי המדשאה העצומה באמצע הקמפוס שלנו ( מגרש קריקט ענק! מסתבר שהוא משמש גם לבית ספר רשמי לקריקט בקיימברידג')  והגענו לכיתה שלנו למבדקי רמה.

ענינו על שאלון אמריקאי, כתבנו קצת על עצמנו ובסוף גם עברנו ראיון בדיבור באנגלית,

היה קצת מלחיץ אבל שרדנו את זה יפה מאוד ומחר נקבל את השיבוץ שלנו לכיתות לפי הרמה.

אחרי הפסקה של התפננות ומנוחה על הדשא, המשכנו לשיחת נהלים חשובה שבה למדנו מה אסור לנו, מה מותר לנו ויותר לעומק על הנימוסים הבריטים שאנחנו צריכים לכבד, הכל היה באנגלית והצלחנו להבין כמעט כל מילה ( דמיינו תפיחה על השכם של גאווה עצמית) Smileys

אחרי כל המבחנים השיחות והנהלים כבר קרקרה לנו הבטן והחדר אוכל קרא לנו.

אכלנו לזניה , סלטים, בשרים ותמיד קינוח מפנק של עוגת שוקולד מטורפת ופירות.

אחרי  עיכול כל האושר הזה היה לנו קצת מנוחה בחדרים האהובים שלנו,

שאחריה הצוות הבריטי לקח אותנו לסיור בגנים של האוניברסיטאות הגדולות בעיר ואפילו בכנסיה מיוחדת אחרי מיליון תמונות וספיגת האווירה של העיר הסטודנטיאלית,קיבלנו פינוק מיוחד

עצירה בקניון הגדול של העיר לסטארבקס וקצת קניות (נחזור לקניות בהמשך התוכנית).

חזרנו לקמפוס האהוב שלנו לארוחת ערב של ציפס , דגים ובשר וכמובן העוגת שוקולד המפורסמת והפירות.

אגרנו אנרגיה וזכינו להכיר את החברים מהמשלחת הברזילאית.

עשינו משחק משימות בסגנון חפש את המטמון כל המשלחות ביחד בעירבוב (ישראל , הונג קונג וברזיל) וסיימנו במשחקי קלפים על הגג האהוב עלינו ומשחקי שולחן בחדר משחקים של הקמפוס.