מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

הסוף - 05/08/2019

זהו הסאמר סקול נגמר... וכולם חזרו הביתה בשלום...😭   לא מאמינים שזה נגמר.. כנראה שייקח לנו ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

יום רביעי, שבוע שני

איזה יום היה לנו היום!!!!😍😍😍

קמנו לארוחת בוקר ואחרי זה היו לנו שני שיעורים.

כשהשיעורים נגמרו ארזנו תיקים, אכלנו ארוחת צהריים ועלינו לאוטובוסים.💃

נסענו כשעה נסיעה לעיר באת', עיר מהממת ביופיה, עם נהר אדיר שעובר בה. טיילנו בעיר, הסתובבנו בפארק, ראינו קתדרלות יפהפיות וכמובן שעשינו קצת שופינג.😊😊

כשחזרנו מבאת' היה לנו זמן להתארגן בחדרים ואז היה לנו ערב פיצות! היה טעים, כייפי ומגבש. דיברנו עם הילדים מהמדינות האחרות, ישבנו איתם, שמענו מוזיקה ורקדנו.💃🤸‍♀️🤗

מחר יש לנו עוד יום ארוך במיוחד, אנחנו נוסעים שוב ללונדון. הפעם למוזיאון מדאם טוסו ולראות מחזמר - מלך האריות!!!

תזכורת קלה - אנחנו ממריאים מלונדון ביום ראשון בלילה ונוחתים בארץ ביום שני הבא בשעה 06:20 בטיסת אלעל LY314.