לידינגטון 21.7.2019 Exreme

יום שני בלידינגטון

שלום לכל ההורים המקסימים!!!

מתגעגעים אליכם ממש... אבל נהנים פה כל כך!!!

היום היה יום עמוס וגדוש בפעילויות🤸‍♀️

קמנו בבוקר ואכלנו קורנפלקס, יוגורט, חביתה ועוד דברים טעימים.

מיד לאחר ארוחת הבוקר הייתה לנו פעילות של בניית רפסודות באגם שלנו כאן בקמפוס.

אחרי שבנינו את הרפסודות גם שטנו עליהן! היה חוויתי, כיף ורטוב🏊‍♀️

אחרי פעילות בניית הרפסודות המשכנו לפעילות של טיפוס על "סולם יעקב", תמכנו אחד בשני וטיפסנו גבוה גבוה.💪💪💪

כשנגמרו הפעילויות היה לנו זמן חופשי קצר להתארגן בחדרים והמשכנו לארוחת הצהריים. אכלנו פיצה, צ'יפס וסלטים. היה טעיםםםםם😋

אחרי ארוחת הצהריים ניגשנו למבחן חלוקה לרמה. היה מאוד מאתגר ואנחנו שמחים שזה מאחורינו, מחר אנחנו כבר נשובץ לכיתות לפי הרמות! מתרגשים ממש!!!🤩🤩🤩

כשסיימנו את המבחן הסבירו לנו על "ארדמור" ומה הולך להיות בתוכנית הלימודים, אילו תכנים, מה החוקים והציגו לנו את המורים והמדריכים.

משם המשכנו לארוחת ערב שהייתה מעולה! היה לנו אורז ועוף בקארי, נקניקניות צמחוניות, אפונה וכרוב מבושלים ולקינוח דונאטס עם ריבה😍

בערב הייתה לנו פעילות דגליים, ובדרך לאגם ראינו שקיעה מדהימה!!! רצנו והתרוצצנו והפעילות הייתה עם עוד ילדים מהעולם אז היה מגניב ויצא לנו לפגוש אנשים שלא מהקבוצה שלנו.