לידינגטון 07.7.2019 Exreme

יום שבת - טירת וינזדור !

היום היה יום הטיול האחרון שלנו😥

על אף העצב יצאנו לטיול בשמחה באוטובוס מיוחד עם חמישה מושבים בשורה! 🚌 לטיול הצטרפו אלינו חברינו הצרפתים🇫🇷

רגע לפני היציאה לטיול חגגנו לקמליה המקסימה שלנו יום הולדת 14!!💜🥳🎁🎈

לאחר החגיגות הגענו אל העיר וינזדור המדהימה בשעות הבוקר וערכנו בה סיור רגלי, את העיר העתיקה חוצה נהר התמזה, ובו שוחים המון ברברורים וברווזים שמחכים לאכול פירורי לחם😂🦢

במהלך הסיור בעיר ראינו את הפנימיה בה למדו כל הנסיכים והדוכסים באנגליה🤴🏻

לאחר מכן המשכנו לכיוון טירת וינזדור , למרות התור הארוך מאוד שהיה לטירה הצלחנו להכנס אליה בסופו של דבר💪🏻

הטירה עצמה מדהימה, נבנתה לפני 700 שנים בקירוב, בסביבת הטירה מרחבים עצומים וירוקים וההיסטוריה הבריטית ניכרת מכל פינה🧐🤴🏻👸🏻🏰

החלק המרגש ביותר בסיור היה שזכינו להכנס לכנסיה בה התחתנו לפני שנה וקצת הארי ומייגן ולרגע הרגשנו חלק מהמוזמנים🥰👑

לאחר הסיור בטירה נהננו מזמן חופשי ארוך בעיר וינזדור וכמובן שניצלנו את רוב הזמן לשופינג ולאוכל😇🍔🌯🍿

לקראת הערב חזרנו ללידנגטון בפעם האחרונה והתחלנו בפעילות סיכום שהכינו לנו המדריכות נועה ורוני, היה מצחיק מרגש וגם קצת עצוב כי הבנו שמחר החוויה המדהימה הזאת נגמרת😪💔

מחר מצפה לנו יום של התארגנות לטיסה ועוד קצת סיכומים..