לידינגטון 07.7.2019 Exreme

ונחשו איפה?❓❔

בלונדון סוף סוף! כל השבוע חיכינו!🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🎡

הבוקר השכמנו מוקדם מאוד ומיד אחרי ארוחת הבוקר עלינו על האוטובוסים לכיוון לונדון

הכדורגלנים שבנינו נסעו עם המדריכה נועה לאיצטדיון סטנפורד, איצטדיון הבית של קבוצת הכדורגל צ'לסי🥇⚽️🥅

באיצטדיון ערכנו סיור בו ראינו את המגרש מכמה זויות, את חדרי ההלבשה של השחקנים וגם את החדר בו מקיימים את מסיבות העיתונאים וחותמים על חוזים🔝😎🤑

החלק המרגש ביותר בסיור היה שזכינו לגעת בכפפות של שוער הקבוצה ובנעליים של השחקנים💪🏻💪🏻

בזמן הזה, שאר הילדים שבמסלול האקסטרים נסעו עם המדריכה רוני לשייט בתמזה שערך חצי שעה בערך🌊⛴🚢

בשייט ראינו חלקים נרחבים של לונדון המהממת מהמים וסיימנו אותו קרוב ל- London eye.🎡

בLondon Eye התאחדנו ובעת ההמתנה לעליה למתקן פגשנו את קבוצת איסטבורן החמודים ❤

כשעלינו על המתקן היה מרגש, בעיקר הנוף וגם הגובה (135 מטרים!)🔝🔝

לאחר שירדנו מהגלגל נהננו מזמן חופשי באזור, וכמובן שקנינו המון מזכרות🤗 בתום הזמן החופשי התחלנו בהליכה ברחובות לונדון וטעמנו מהאווירה שלה😎

התחנה הבאה שלנו הייתה ארמון המלכה - בקינגהם פאלס!🏰

בארמון ראינו חיילים בריטיים רציניים שהיו נראים כמו פסלים🗿

מהארמון המשכנו לגן העדן שנקרא "מוזיאון הM&M" 🔴🔵⚪

החנות יפייפיה וצבעונית וכמובן שהתרגשנו לקנות בה הרבה ממתקים ומזכרות😎❤🤑

בסוף הסיור חזרנו ללידינגטון, ביתנו בשבוע האחרון, הנסיעה ערכה שעתיים. כאשר הגענו למרכז הופתענו לגלות שצוות ארדמור המקסים החליט להפתיע ולפנק אותנו בערב פיצות!🍕

אחרי שסיימנו לאכול קיימנו חידון על לונדון ועל המקומות שביקרנו בהם היום🥳

כעת כולם כבר מקולחים וישנים לאחר היום הארוך המעניין והמתיש שעבר עלינו, מחר נוסעים לת'ורפ פארק וההתרגשות בשיא!😜