שיפלייק 01.7.2019

יום עשירי בסאמר סקול

בוקר עשירי בסאמר סקול! איך שהזמן טס.

קמנו בבוקר לארוחת בוקר טעימה, והמשכנו לשיעורים  בכיתות להצגת הפרוייקטים! סיימנו איתם בהצלחה מרובה והמורות היו גאות.

מיד אחרי הלכנו יחד לאכול ארוחת צהריים, ומיד לאחר מכן כבר היינו על ההסעה ללונדון.

ירדנו ישר למוזיאון מאדם טוסו בעיר. ראינו דמויות של מפורסמים מהקולנוע ההליוודי ומבית המלוכה, דמויות מסרטים אמיתיים ומסרטים דמיוניים, שנראים ממש כאילו הם חיים!

הצטלמנו איתם, עשינו פרצופים למצלמה, נסענו ברכבת שסיפרה את ההיסטוריה של לונדון בקצרה עם דמויות ומוזיקה, נכנסנו לסרט תלת מימד רב חושים, וצפינו בגיבורי העל מצילים את בית המלוכה.

קצת זזו הכיסאות, קצת השפריצו עלינו מים, ועשו עלינו רוח. היה מגניב ממש. יצאנו, חלק קנו מזכרות ומתנות והמשכנו להסתובב באיסור הקובן גארדן לשעה קלה של שוטטות וכייף. התכנסנו שוב בנקודה אחת והמשכנו יחד למחזמר מלך האריות!

נכנסנו לאולם והתיישבנו במקומות. המחזמר היה כל כך מרהיב, צבעוני וססגוני!

מדהים לראות איך אנשים מגלמים תפקיד של חיות.

התלבושות היצירתיות כל כך, הריקודים המחושבים היטב, הכרואגפריה המרשימה, השירה המהממת וכמובן העלילה המרגשת והשירים המוכרים הפכו את החוויה ליוצאת דופן ובלתי נשכחת.

חזרנו מאוחר מאוד למרכז, עייפים מאוד אך מרוצים מאוד. מחר בבוקר קמים לשיעורים האחרונים לסאמר סקול... הלכנו לאגור כוחות.. לילה טוב!