שיפלייק 01.7.2019

יום שלישי במרכז!

קמנו הבוקר לארוחת בוקר טעימה וישר והמשכנו מלאי אנרגיה לכיתות השונות.

כבר התחלנו לזהות את שאר ילדי הכיתה ולהתחבר מעט יותר וגם אל המורות שכבר לימדו היום בפעם השנייה. המשכנו ללמוד על גיבורי העל ולהתקדם בתרגילים.

לאחר מכן יצאנו ליציאה ראשונה בסאמר סקול!Smileys

קיבלנו ארוחות ארוזות ויצאנו לדרך. תודה לרוני המקסימה שהעשירה אותנו בדרך בידע מעניין ומשעשע על סצנות מפורסמות מהסרט.

ידעתם שכשהשחקן רון היה צריך לשחק שהוא טובע, באמת חשבו שהוא טובע וכל ההפקה נכנסה להיסטריה? אכן שחקן מוצלח.

הגענו למוזיאון של הארי פוטר וראינו תלבושות, תפאורה, בגדים וחפצים שונים של הדמויות.

גם ראינו כמה לוקיישנים שונים כמו חדר האוכל המפורסם, החדר של הארי והיער האפל.Smileys

הלכנו ברחובות העיר מהסרט והרגשנו ממש בתוך הסרט עצמו.

משם חזרנו בנסיעה למרכז היישר אל ארוחת הערב. פינקו אותנו בוופל בלגי חם.Smileys

משם המשכנו לפעילות של המרכז, והתחלנו שוב לקבוצות לפי הצבעים. הפעם היינו צריכים לחפש צ'יפים (מדריכים מקומיים עם כובעי צ'יף) וכאשר מצאנו הם נתנו לנו אתגר, וכך עלינו שלבים עד השלב האחרון, שהיה למצוא את הצ'יף הראשי- שהוא מנהל המרכז בכבודו ובעצמו.

הייתה הזדמנות נהדרת להכיר עוד קצת את הצוות.Smileys

לאחר מכן נחנו קצת בספות בלובי של הבניין ויולי המוכשרת ניגנה לנו כמה שירים ביוקליילי שלה.Smileys

שוב הלכנו לישון עייפים אך מרוצים :)