מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

הסוף - 05/08/2019

זהו הסאמר סקול נגמר... וכולם חזרו הביתה בשלום...😭   לא מאמינים שזה נגמר.. כנראה שייקח לנו ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

יום ראשון במרכז!

אז אחרי פרידה מרגשת מההורים, יצאנו אל עבר הבידוק והתורים של הטרמינל.

הכל עבר בצורה יעילה ומהירה ונהנינו מזמן חופשי בדיוטי פרי😏

רובנו בחר להעביר את הזמן באכילה (כמובן) וצבירת כוחות לטיסה הארוכה שהייתה לפנינו.

חיכינו בסבלנות להמראה והטיסה הייתה נעימה ושקטה.

אפילו זכינו לראות את הזריחה מבעד לחלונות המטוס.

כשנחתנו פגשנו את חן מקמפוס שהובילה אותנו אל האוטובוס ולאחר שכל המזוודות הועמסו, נסענו אל מרכז שיפלייק.

נהנינו מדרך יפה וירוקה בכל פינה ומשמיים תכולים.

כשהגענו למרכז התרשמנו מצורת המבנה המיוחדת והעתיקה שלו ומהאגם המקיף אותו ונותן תחושה של חיים בתוך ציור.

נחנו מעט ועשו לנו סיור במקום. אכלנו ארוחת צהריים טעימה ומזינה מאוד ולמדנו איך להיכנס אל חדר האוכל בצורה מסודרת.

לאחר שמילאנו מצברים, היינו מוכנים לעשות את המבדק שהתברר כלא מלחיץ בכלל.

המבדק יקבע את הכיתות המתאימות לכל אחד שיוכל להשתלב בצורה הטובה ביותר וכבר מחר בבוקר נצא ללמוד בכיתות.

לאחר המבדק שמענו הרצאה מעניינת על המקום שבו אנחנו נמצאים ועל אנגליה בכללי.

כמובן שבאנגלית 💪 בין לבין פתחנו במבה וכיבדנו את הצרפתים והאנגלים שכל כך התלהבו מהחטיף הישראלי.

לאחר ארוחת ערב חמה וטעימה, הלכנו לפעילות ערב של המרכז. נהנינו ממשחקי ספורט ומתחרות ריקודים. וכל זה רק ההתחלה!

להתראות בינתיים, הלכנו להשלים שעות שינה :)