רויאל סקול 2 23.7.2018 שומרי מסורת

מדאם טוסו ואלאדין - שילוב מהסרטים

השמש זרחה וחזרנו למזג אוויר קיצי. אכלנו ארוחת בוקר והמשכנו לשיעור. בוקר שגרתי למדי... לאחר מכן אכלנו ארוחת צהריים במהירות האור ויצאנו לכיוון מדאם טוסו והמחזמר 💃.

נסיעה "קצרה" ללונדון והגענו למוזיאון מדאם טוסו! פגשנו קבוצות אחרות של קמפוס סאמר סקול, והתרגשנו לדבר עברית עם עוד אנשים סביבנו 😁 כקבוצה המזליסטית שאנחנו, כולם חיכו לפחות חצי שעה בתור והכל היה תקוע, ורק כשאנחנו הגענו התור התחיל לרוץ ונכנסנו למוזיאון תוך זמן קצר.

במוזיאון יש בובות עשויות שעווה של כל המי ומי, ממשפחת המלוכה, ספורטאים, זמרים, סופרים ופוליטיקאים. היה מדהים לראות את רמת האמינות של הבובות, הרגיש כאילו עוד שנייה הבובה מסתובבת אלייך ומתחילה לדבר 🗨️. כמות התמונות שיצאנו איתן מהמוזיאון ענקית!

סיימנו את הסיבוב במוזיאון והאוטובוס שלנו הקפיץ אותנו לגינה קטנה ויפה ליד התאטרון, בדרך כלל יש שם הרבה דשא ופרחים, אבל בגלל גל החום המטורף שהיה באנגליה לא היה דשא 😢 ישבנו לעשות פיקניק ולאכול את ארוחת הערב שלנו.

הלכנו 3 דקות והגענו לתאטרון, התרגשות גדולה, ואווירה של אירוע חגיגי. צפינו במחזמר אלאדין, מחזמר יחסית חדש, אבל תפאורה ותלבושות מרהיבות! לעיתים היה קצת קשה להבין את כל מה שאמרו, עם המבטא והמהירות, אבל ברגע שנכנסנו לעניין מבינים את הסיפור. היינו מרותקים למופע, בכל רגע התפאורה קפצה מהרצפה, או ירדה מהתקרה, אנשים צצו מאוויר, היה שטיח מעופף כמובן בשביל אלאדין, שאף אחד מאיתנו לא הצליח לראות איך הוא התעופף בצורה כל כך חלקה בשמיים. ג'יני הייתה הדמות המועדפת על רובנו, קרע את כולנו מצחוק 😂.

הגענו למרכז קצת אחרי חצות, כולם היו רעבים אחרי שעברו כמה שעות מארוחת הערב, קמפוס וצוות ארדמור של המרכז דאגו לנו ונסעו לעיר הכי קרובה (במרחק חצי שעה לכיוון) כדי להביא לנו פיצות ולוודא שלא נלך לישון רעבים. כולם התנפלו על הפיצות והיה טעים ביותר!

היה יום מוצלח וכיפי ביותר!