רויאל סקול 2 23.7.2018 שומרי מסורת

יום 7 בסאמר סקול - לונדון הנה אנחנו באים!

בבוקר גשום שכזה הרגשנו סוף סוף את אווירת אנגליה שכל כך חיכינו לה. אחרי ארוחת הבוקר עלינו למיניבוס שלנו ויצאנו ל3 שעות נסיעה ללונדון הקסומה ⭐

הנסיעה הקשה עברה לכולנו בשינה קלה שנתנה לנו כוחות לטיול הגדול. התחיל לרדת גשם חזק בזמן שעוד היינו בדרך והיה צפי שימשיך כך כל היום, לכן, המסלול השתנה קצת. התחלנו בשייט בתמזה, ראינו את גשר לונדון (והבנו למה יש שיר ששרים "גשר לונדון מתמוטט" כשהוא בעצם בנוי ובסדר גמור), צילמנו המון תמונות ויצרנו קשר עם תיירת מאוניברסיטת ביג'יין שהזמינה אותנו אליה. אכלנו קצת חטיפים ומהסנדוויצים של ארוחות הצהריים וכמעט עפנו מהרוח כשעלינו לקומה השנייה והפתוחה של הסירה.

משם המשכנו ללונדון איי, קיבלנו כרטיס מהיר ועקפנו את כל התור בשנייה 💪. הגלגל ענק לא עוצר, ובשביל לעלות עליו צריך להיות בריכוז וכל הקבוצה צריכה לרוץ מהר כדי להספיק לעלות לאותו הקרון. כל קרון מכיל כ25 אנשים ולכן לכל הקבוצה היה מקום יחד 🎉. כל מי שיש לו פחד גבהים למד להתמודד איתו היום בגבורה! חזרנו לצלם תמונות מכל הזוויות שיכלו להיות ומצאנו מהגובה את ארמון המלכה.

בעקבות הגשם שפקד את העיר החלטנו לא להמשיך בטיול רגלי ונסענו יחד ברחובות היפים והציוריים של לונדון לעבר מרכז קניות ע-נ-ק-!🤗

כולם קיבלו זמן פנוי להסתובב, לאכול, לבלות ולעשות קניות. לבסוף עלינו חזרה על האוטובוס והתחלנו בדרך הארוכה למרכז שארכה כמעט שלוש שעות וכללה שירים, בדיחות וסיפורים.😎

כולנו חזרנו עייפים ומרוצים ומחכים להמשך השבוע.