מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

רויאל סקול 2 23.7.2018 שומרי מסורת

שבת מסורתית ומשפחתית באנגליה

שבוע טוב!

אצלנו עבר סוף שבוע משפחתי ונעים. התחלנו אתמול עם קידוש, לאחר כמה דקות של ישראלים בלבד הגיעו החברים היפנים והצרפתים שלנו. מילאו את כל ה"סלון" והתחלנו להרגיש כמארחים. הסברנו להם את המנהגים, מה עושים והבאנו לכולנו סלט פירות, עוגות, ושכנענו מדריך אנגלי אחד שיטעם גפילטע פיש, הוא דווקא אמר שזה לא רע 😱 לאחר מכן פתחנו משחקי קופסא ושיחקנו כולם ביחד!

היום אכלנו עם כולם ארוחת בוקר מוקדמת לפני שכל הקבוצות יצאו לטייל, זה נתן לנו הזדמנות להיפרד מכמה חברים שעוזבים אותנו. השתלטנו על הסלון, וישבנו לשוחח קצת 🗨️💬. לאחר מכן, יצאנו לסיור קצר באזור, הלכנו ברחוב שמחבר את בית הספר לעיירה הקרובה Holbrook, הירוק והעצים שהיו מסביבנו נתנו אווירה שונה ונחמדה 🌳. ראינו בתים קטנים וחמודים ופגשנו את אנשי העיירה. כשחזרנו, אדיר וארי הלכו לנסות לשחק טניס (למרות השמש שזרחה היום, הייתה רוח חזקה מאוד ולכן רק על הרצון שלהם לנסות לשחק מגיע להם כפיים 👏). כנרת, יוסף, מיתר ונועה התיישבו בסלון ופטפטו להם. המשך היום כלל משחקים של מחבואים, תפסוני ועוד.

לפני כחצי שעה סיימנו לעשות הבדלה, ונפרדנו מחברנו הספרדי הטוב אנטוניו! בטוח שעוד תשמעו סיפורים רבים עליו 😍

מחכים לשבוע עם הרבה חוויות!

ענבר

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה