רויאל סקול 2 23.7.2018

יום שבת- הבית קרוב מתמיד!

איזה יום היה לנו!
התעוררנו ליום שמשי וחם וכמו כל בוקר הלכנו קודם כל לארוחת הבוקר. ארוחת הבוקר כללה ביצים, קוראסון, פנקייקים, קורנפלקס ושתייה, היה טעים! 😉
לאחר ארוחת הבוקר, בשעה 8:30, עלינו על המיניבוס בדרך לת'ורפ פארק. הנסיעה הייתה ארוכה ולא פשוטה (לא היה מזגן) אבל עברנו אותה בגבורה! 💪
ההתרגשות הייתה גדולה ולמרות שנאלצנו לעמוד בתור ארוך שמרנו על מצב רוח חיובי ואנרגיות גבוהות! 🤸
ברגע שסיימנו את כל הכניסה התחלקנו לקבוצות והלכנו ל4 שעות של כיף במתקנים השונים. הפארק היה ענק, מלא באפשרויות וכל אחד ניצל את הזמן בצורה המירבית!
עלינו, ירדנו, התגלשנו, נסענו, נטרבנו, צחקנו, צעקנו ובעיקר מאוד נהנינו! 🤸
בשעה 16:30 עלינו על המיניבוס ונסענו חזרה למרכז שם חיכו לנו פיצות לארוחת הערב🍕
אחרי התארגנות ומקלחות התאספנו כולנו יחד במועדון לפעילות מסכמת ששילבה גם כיף וצחוק וגם קצת רגש ודיבורים, היה מרגש וכיף!
מחר הטיסה חזרה וההתרגשות לקראת המפגש עם ההורים והמשפחות גדול!

מצרפים לכם פה את פרטי הטיסה:

מספר טיסה - LY212

שעת המראה (שעון אנגליה) - 13:15

שעת נחיתה (שעון ישראל) - 20:10

ברגע שננחת נעבור את כל התהליך של היציאה מהשדה ביחד, אי אפשר שכל ילד ילך בנפרד, ונפגוש אתכם באולם נחיתות Smileys. למרות העצב לעזוב אנחנו כבר מחכים לראותכם!!