רויאל סקול 2 23.7.2018

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן!

הבוקר התעוררנו, מעט עייפים כי אתמול הלכנו לישון מאוחר, 😴ליום שמשי וחם, הלכנו לארוחת הבוקר שכללה קורנפלקס, מאפים ושתייה.
לאחר ארוחת הבוקר, הלכנו לכיתות שם לקראת סוף השבוע השני והאחרון שלנו, היה לנו היום את מבדק הסיכום, שבעצם בודק את השיפור שהיה בשבועיים האחרונים, וכל הילדים יצאנו ממנו בתחושה של הצלחה ושיפור ברמת האנגלית! בנוסף למבחן ולתחושת הסיום חלק מהילדים החלו להעלות דמעות רק מעצם המחשבה של הפרידה מחבריהם בכיתה, בעיקר היפניות.😢
אחרי סיום הלימודים הלכנו כולנו יחד לארוחת הצהריים שכללה פיש אנד צ'יפס לקבוצה שאוכלת בחדר האוכל ושניצל ותפוחי אדמה לשומרי המסורת, היה טעים!
הלכנו לחדרים למנוחה והתרעננות ולאחר מכן הלכנו יחד כולם לפעילות של יצירה ומשחקי קופסא כי היה חם מדי לבלות בחוץ. ⭐
לאחר הפסקה נוספת הלכנו יחד עם המדריכים לטיול קצר מחוץ למרכז יחד עם היפנים והצרפתיים ובסופו של הטיול הגענו לבית קפה קטן ובו גלידות, שתייה ומתוקים וכולנו התפנקנו בקצת מתוק לקראת סוף השבוע! 😍
חזרנו מהטיול בדיוק בזמן לארוחת הערב ומשם הלכנו לטקס חלוקת התעודות. בטקס היו מנהל צוות המורים, מנהל המרכז, נציגת המורים וכמובן כל התלמידים והמדריכים של הקבוצות שסיימו! קראו בשם של כל ילד בנפרד, הוא עלה לבמה, לחץ את הידיים של כולם וקיבל תעודה, זה היה מרגש מאוד! בנוסף גם חולקו כמה תעודות על עזרה הדדית והישגים בלימודים לחלק מהילדים המוכשרים שלנו!📚
בשעה 20:00 הלכנו לפעילות ערב שכללה משחקים ותחרויןת ספורטיביות בין כל הקבוצות במרכז וכולם נהינו מאוד וחזרו מיוזעים.🤸
אחרי הפעילות חזרנו לבניין ושם החלה מסכת של בכי, חיבוקים, חילופי מתנות ושוב בכי בינינו לבין בנות הקבוצה היפנית שעזבו בשבת מוקדם בבוקר. הפרידה הייתה קשה ועצובה וכל הילדות הבטיחו זו לזו שיבואו לבקר ושישמרו על קשר!😭