רויאל סקול 2 23.7.2018

סוף השבוע מתקרב!

לילה טוב!

הבוקר התעוררנו ליום שמשי וחמים מהרגיל והלכנו מיד לארוחת הבוקר שכללה ביצה קשה, לחמניות, קונפלקס, יוגורט ושתייה. יאמי!Smileys

אחרי ארוחת הבוקר הילדים התפזרו לכיתות והחלו בשלוש שעות של לימודי אנגלית יחד עם חבריהם לכיתה. מחר זהו יום הלימודים האחרון בגלל שביום שישי יש את המבחן המסכם ולכן הייתה התרגשות רבה ותחושה שסוף הלימודים קרב!Smileys

בסיום הלימודים הלכנו יחד לארוחת הצהריים שכללה פירה, פסטה, ירקות טריים, חזה עוף וגבינת חלומי לצמחוניים שבינינו ומיד הלכנו להתארגן לקראת יציאה.

בשעה 13:30 כבר היינו כולנו על האוטובוס יחד עם הקבוצה היפנית והקבוצה הצרפתית ונסענו לכיוון העיר קולצ'סטר. לאחר נסיעה של יותר מחצי שעה הגענו לעיר היפה והנעימה והתחלנו בסיור.

בסיור ראינו טירה עתיקה מימי מלחמה באנגליה, גן פרחים יפהפה והרבה משפחות ותיירים הולכים ומטיילים באזור בדיוק כמונו. מזג האויר היה חמים ונעים והילדים נהנו מההזדמנות לראות ולחוות עיר אנגלית קלאסית ובעלת צדדים היסטוריים מצד אחד ומודרנית ומתפתחת מהצד השני (מסתבר שהעיר הזו היא העיר עם אחוז הצמחיה וההתפתחות הגבוה ביותר בכל רחבי אנגליה)!Smileys

בתום הסיור התפזרנו כולנו לזמן של קניות ואוכל בו חלק מהילדים ניצלו את זמן לעשות קניות נוספות וחלק מהילדים ניצלו את הזמן ללכת ולאכול מקדונלד'ס. בכל מקרה, כולם נהנו מאוד!

חזרנו מהסיור בדיוק בזמן להניח את התיקים ושקיות הקניות בחדרים ומשם מיד לארוחת הערב (ממש כל היום אוכלים פה!). אחרי ארוחת הערב הלכנו לנוח ולהתארגן לקראת פעילות הערב- מופע כישרונות!

את הערב כשרונות הנחה אחד המדריכים המקומיים וכל מי שרצה לעלות עם מופע כלשהו- שיר/ריקוד/הצגה/קריוקי יכל לעלות ולהופיע והיו גם שופטים מהסגל של הסאמר סקול. במשך שעתיים שלמות עלו הילדים, יחדים, זוגות וקבוצות והופיעו בכל מה שחשקו והיה יפה ומרשים מאוד! הקבוצה היפנית הכינה שני ריקודים מראש, אחד מסורתי עם תלבושות של קימונו וריקוד אחד בגנון היפ-הופ שהעיף את כולנו באוויר.Smileys

מהקבוצה שלנו עלו זוג לעשות ריקוד וכמובן גם עלתה קבוצה לשיר את השיר TOY (איך אפשר שלא??). שיא הערב, לפחות מבחינתי, היה כאשר עלו על הבמה ילדים מאיטליה, צרפת, יפן, סין וישראל ושרו ביחד בקולי קולות את LET IT GO מהסרט לשבור את הקרח- זה היה יפה ומרגש!

בסיום הערב הוכרזו המנצחים- ריקוד ההיפ-הופ של היפניות במקום הראשון והשיר המשותף מלשבור את הקרח במקום השניSmileys ולאחר מכן הלכנו כולנו יחד למועדון.

בגלל הסוף המתקרב החלטנו לעשות שיחה נעימה ומשותפת של כולם ובה כל אחד אמר משהו אחד שהיה לו קשה או פחות נעים ומשהו אחד שהיה לו טוב או כיף. זו הייתה פעילות מעניינת ופתוחה ובה כל אחד שיתף מחוויותיו האישיות- אין כמו לספר דברים זה לזה ולפרוקSmileys

מחר יום מרגש ובו נלך למדאם טוסו ולמחזמר אלאדין וההתרגשות גדולה!