רויאל סקול 2 23.7.2018

יום טיול בקיימברידג'!

איזה יום עבר עלינו!
הבוקר התעוררנו לשמיים מעוננים ומזג אויר קריר. אכלנו ארוחת בוקר שכללה פנקייק, קורנפלקס, ביצה, יוגורט, פירות ושתייה וכבר בשעה 8:30 היינו על האוטובוס בדרך לעיר קיימברידג'.
למרות מזג האוויר המעונן והגשום שהיה לנו בבוקר, עוד במהלך הנסיעה השמיים התבהרו והשמש חייכה אלינו! 🌞
הנסיעה הייתה יפה מאוד, עם נופים ירוקים ובתים אנגליים עשויים אבן.
הגענו לעיר וכצפוי ליום שבת העיר הייתה מלאה בתיירים מכל העולם ובקבוצות רבות נוספות. התחלנו להסתובב בעיר באמצעות הדרכה הובלה של שני מדריכים אנגליים מהמרכז כשכל הדרך מלאה מבנים עתיקים ומרשימים של העיר שקצת דמו לארמונות!🏰
כחלק מהסיור נכנסו לקולג' המפורסם ביותר בקיימברידג' שנקרא קינגס קולג', שם נכנסו לראות את הכנסייה של המקום, את הנהר שעובר שם ואת המדשאות שנותרו מעט צהובות אחרי כמעט חודשיים בלי גשם.😞
בסיום הסיור הגענו למרכז של העיר, בסמוך לשוק קטן ושם היה לנו זמן חופשי ארוך במיוחד להסתובב, לאכול וכמובן לעשות ה-מ-ו-ן שופינג! כולנו חזרנו לנקודת המפגש עם ידיים מלאות בשקיות, רגליים כואבות ומצב רוח מרומם!😂
חזרנו למרכז מיד לארוחת ערב ולאחר מכן המשכנו לזמן מנוחה, בילוי משותף וסרט למי שרצה.