רויאל סקול 2 23.7.2018

סוף השבוע הגיע!

יום חמישי של כיף בסאמר סקול!
התעוררנו הבוקר ספורטיביים ביותר, ישר לארוחת הבוקר הגענו עם נעלי ספורט ומוכנים לדרך. יצאנו עם ניל (אחראי הפעילויות) לטיול במסלול מסביב לבית הספר. כפי שראיתם בתמונות, יש לבית הספר שטחים ענקיים, ויצא לנו לגלות אזורים נוספים היום.
התחלנו את המסלול בפגישה עם אלפקות 🐴, מסתבר שבית הספר קיבל לפני שנים רבות אלפקות ומאז זה נשאר בתור מסורת 🤔. לאחר מכן המשכנו במסלול וראינו את המים שמגיעים מלשון הים צמוד לבית הספר. עמדנו במקום בו הנוף היה מצד אחד בית הספר הענק עם כל הדשא ומגרשי הספורט ומצד שני הים הגדול והפתוח. לצערנו אנחנו נמצאים בדיוק בזמן גל חום שפוקד את אנגליה 🌞 (ואפילו שובר שיאים של מזג האוויר האנגלי מאז ומתמיד) אז היה קצת חמים, הצטיידנו בבקבוקי מים, אבל זה עוד היה לפני שכבר נהיה חום ישראלי. בעקבות החום קמפוס הצליחו אתמול להשכיר מאווררים לקבוצה, לאחר שכמעט לא נשארו מאווררים לקנייה באנגליה, דבר שהעלה חיוכים רבים וצרחות היללולה שנשמעו לכל עבר. 😁👏👏
חזרנו מהטיול והספקנו להשתתף גם בפעילויות כגון הכנת מסכות 🎭 ומשחקי קופסא . זה נתן לנו קצת להרגע על ספות בתוך הבניינים, ולנוח מהריצות שלנו כל יום. הכנת המסכות קרתה לכבוד הפעילות שתהיה לנו בערב עם כל התלמידים במרכז, ומדריכי הפעילויות הולכים ללבוש את המסכות המ-ד-ה-י-מ-ו-ת שהכנו בשבילם. כולם יזכו לראות את חוש העיצוב המדהים שלנו! 👓🕶
לאחר סיום הפעילויות, הלכנו לארוחת צהריים ומשם להתרעננות ומנוחה לקראת הלימודים, שהיו מעניינים ומעשירים כמו תמיד📚
ארוחת הערב היום כללה פסטה, פירה, ירקות מבושלים וסלטים ואחריה הלכנו להדליק נרות לכבוד שבת ולהתכונן לקראת הפעילות.
בתחילת הפעילות הכל היה כרגיל- התאספות של כולם, הסבר על הפעילות ויאללה מתחילים. מה שלא ציפינו לו היה המבול המטורף שתפס אותנו ואת כל צוות ההדרכה לא מוכנים! אומנם חיכינו מאוד לגשם כל השבוע, אבל המבול הוביל לזה שרצנו רטובים עד העצמות לבניין ומיד כולנו הלכנו להתקלח ולהחליף לבגדים יבשים, זאת הייתה חוויה רטובה מאוד!😂
לאחר שהתייבשנו התכנסנו כולנו במועדון יחד עם החברים היפנים והאיטלקים שהזמנו מראש וגם גרים איתנו באותו הבניין ועשינו קידוש משותף עם שירים, ברכות וכמובן אוכל. הייתה אוירה משפחתית ונעימה שכללה גם משחקי קופסא ובילוי משתוף של כל הילדים.
מחר בבוקר יוצאים ליום טיול שלם בקיימברידג' וההתרגשות גדולה!