רויאל סקול 2 23.7.2018

יום ראשון באנגליה!

אז אחרי שאנחנו ערים כבר כמעט 24 שעות Smileys, הגענו לחדרים עכשיו לנוח ולהתארגן לשינה.

נעשה סדר בכל היום שהיה לנו:

הגענו לשדה ב01:00 לפנות בוקר וכולנו עוד היינו ביישנים ושקטים, את כל התהליך בשדה העברנו בזריזות, קבוצה מזליסטית שכזו! Smileys לא חיכינו באף תור והגענו לדיוטי פרי עם הרבה זמן לקראת הטיסה.

אחרי קניות של שוקולדים וממתקים, בטיסה ניסינו לישון ולצבור כוחות לקראת החוויה הגדולה.

המזל המדהים של הקבוצה המשיך איתנו גם לאנגליה, וגם שם, לא היה לנו אף תור בשדה ויצאנו תוך דקות ספורות Smileys.

נסענו שעתיים מהשדה לבית הספר, הדרך הייתה מהממת ביופיה, הרבה ירוק מסביב, בתים אנגלים קלאסים, ושמש שזרחה עלינו.

הגענו למרכז וקיבלו אותנו עם חיוך גדול Smileys מנהלת המרכז וכל האחראים (על הלימודים, מגורים ופעילויות).

קיבלנו חדרים, בכל חדר יש חדר שירותים ומקלחת, וכל מיטה היא מעל שולחן עבודה וארון קטן. לאחר שהתמקמנו בחדרים יצאנו לסיבוב הכרות עם המרכז.

מנהלת המרכז הראתה לנו את כל המקומות החשובים להכיר, והובילה אותנו ישר לאוכל! צריך להתרגל קצת לאוכל ששונה מהבית ולא פשוט כל כך לעשות זאת, אבל הקבוצה המדהימה שלנו מתמודדת בגבורה Smileys.

היה מבחן רמה, קצת ארוך ומתיש, ושיחת נהלים. במפגשים הללו הכרנו את הקבוצה היפנית, התחברנו אליהם מיידית Smileys.

לאחר ארוחת הערב המשכנו לפעילות ערב הכוללת את כל התלמידים במרכז, יש פה ילדים מ7 מדינות שונות!! התחלקנו לקבוצות, שיחקנו טריוויה וזכינו להכיר חברים חדשים מכל מיני מקומות שונים.

הגענו לסוף היום, כשכולנו כבר בטוחים שאנחנו מכירים חודשים, מותשים מאוד, אבל יש לנו עוד הרבה פעילויות שמחכות לנו בהמשך Smileys ומחר יום חדש עם כוחות מחודשים.