קיימברידג ארדמור′ 08.7.2018

יום שני - שני בקמפוס !

שלום לכולם,

אחרי סופש שבוע ארוך במיוחד מלא בטיולים וסיורים, שהתחיל מחמישי בהארי פוטר ונגמר אתמול בת׳ורפארק, היום חזרנו לשגרה! 😄

בסוף שבוע שעבר הקבוצה הסינית עזבה, ואתמול הגיעו למרכז שני צרפתים וקבוצה סינית חדשה. הסינים והצרפתים עשו היום מבחני רמה אז בינתיים עד שישבצו אותנו מחדש לכיתות, למדנו היום בקבוצות זמניות.

בשיעור הראשון המשכנו ללמוד בספרים שלנו בעיקר דקדוק ואחר כך שיחקנו משחק מגניב באנגלית. 📖📚

בשיעור השני למדנו קצת על טלוויזיה חדשות ותקשורת ועשינו בעקבות זאת עבודה שקשורה בנושא והצגנו אותה בפני הכיתה.🎬📸🎥

בסוף השיעורים, הלכנו לאכול ארוחת צהריים, משם להפסקה קצרה. ובצהריים יצאנו לסייר בקיימברידג׳. ⛪

הלכנו לראות כנסייה מפורסמת שיש באזור, ומשם הגענו למתחם קניות גדול. רצנו ישירות לפריימרק וניסינו להספיק לקנות כמה שיותר בזמן שהיה לנו. חזרנו חזרה לקמפוס נחנו מעט ואכלנו ארוחת ערב.

בפעילות בערב יש טורניר כדורגל יחד עם כל המדינות, אפשר לעשות פה כבר ממש מונדיאל עם המגוון. התחלקנו לקבוצות חלקנו היינו בקבוצה עם צרפתים וארגנטינאים, וחלקנו עם ברזילאים וסינים, אנחנו ממש בשיא הפעילות אז אעדכן מחר תוצאות! Smileys

אלו שלא רצו לשחק כדורגל, הלכו לשיר קריוקי יחד עם בלה המדריכה הבריטית ויחד עם החברים מהמדינות האחרות שגם העדיפו קריוקי על פני כדורגל. ממש מתגלים פה כשרונות!! 🎤🎧🎼

היה יום ממש כיף, מגוון מאד! ונראה שאנחנו כבר ממש חברים של כולם במרכז, וכבר לא החדשים!