לוס אנג′לס 08.7.2018

Six Flags

יואו יואו יואו איזה יום היה היום!!!

היום היינו באחד הפארקים היותר מגניבים באיזור ! SIX FLAGSSmileysSmileysSmileys

עלינו על האוטובוס, יחד עם הקבוצה מיפן וברזיל, שמנו קצת שירים והכרנו אנשים חדשים, ואחרי נסיעה של חצי שעה כבר התחלנו לראות את הקצה של הרכבות הרים הגבוהות ביותר SmileysSmileysSmileys

הגענו לפארק ראשון- עוד לפני שבכלל פתחו, חיכינו בסבלנות והתרגשות ברגע שהדלתות נפתחו, נכנסנו פנימה מלאים בציפייה!!

ישר הלכנו לרכבות הכי מפחידות!! אבל כמובן שהגיבורים שבנינו לא פחדו...SmileysSmileys

(סתם צרחו מהתלהבות SmileysSmileysSmileys)

עברנו מרכבת לרכבת ממש במהירות, זכינו ביום ממש מושלם, הפארק היה כמעט ריק ולכן התורים היו ממש קצרים. Smileys

בצהרי היום עלינו לאבובים בהמלצת עוז.. חשבנו שמדובר בנסיעה רגועה אחרי כל הרכבות המשוגעות ולהפתענו מדובר במעבר מיים ענק מלא בגלים Smileys, יצאננו רטובים מכף רגל ועד ראש !!!

אבל ביום חם שכזה אפשר להגיד שזה היה דיי מרענן Smileys

בהמשך עצרנו לארוחת צהריים, והמשכנו בטירוף , זכינו בכל מני פרסים בדוכנים כמו כדורים ובובות

בערב חזרנו למרכז והלכנו לחדר אוכל חדש (יש בUCLA 5 חדרי אוכל שונים... ננסה את כולם עד שנגלה מה הטוב ביותר...!), 🥞🧀🍖🍗🍔🍟🍕🍳🌭🥚🌮🥙🌯🍿🥗🍮🍩🎂🍰

האוכל היה ממש טעים והחדר אוכל אפילו יותר מוצלח מזה שאנו רגילים לאכול בו. Smileys

אחרי ארוחת ערב היו אופציות לפעילויות שונות וכל אחד בחר מה הוא רוצה לעשות, חלק הלכו לחדר כושר, חלק ישבו עם המדריכים ושוחחו באנגלית, ורובנו ישבנו עם חברים חדשים שהכרנו מכל העולם לערב  רגוע ונחמד 😎

אז אפשר לסכם את היום כאחד המוצלחים עד היום ...