לוס אנג′לס 08.7.2018

MALIBU

הייי הורים יקרים,

הבוקר קמנו ליום חדש מפתיע ומרתק,

פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר מפנקת הכוללת ביצים מוקפצות לבחירה... וופל בלגי, פירות, מוזלי, פנקייקים, לחמים, בייגל, גבינות ונקניקים... יכול להיות שנחזור קצת עם כרס...Smileys

לאחר ארוחת הבוקר התחלקנו לכיתות ופגשנו את המורים שילוו אותנו בשבוע הקרוב

בשיעורים עשינו בעיקר היכרות עם יתר התלמידים ועם המורה, הוספנו מילים חדשות לאוצר המילים, קיבלנו חוברות איתן נעבוד ונתרגל ובעיקר דברנו כדי לתרגל את האנגלית שלנו SmileysSmileys

לאחר השיעורים המשכנו לארוחת צהריים טעימה והתארגנו בזריזות כדי לצאת לMALIBU Smileys

מאליבו נחשב לאיזור יוקרתי ביותר, החוף מלא בבתי חוף של עשירי העולם.. בניהם ליאונרדו דיקפריו, אלן דה גנרס, ג'ק ניקולסון, מיילי סיירוס ועוד...

הגענו לMALIBU LAGOON שזה רצועת חוף שמצדה האחד לגונה גדולה מלאה בשחפים ועופות נוספים ובצדה השני האוקיינוס השקט

את האיזור מקיפים הרים ענקיים שמעצימים את הנוף שמסביב Smileys

התמקמנו ממש על קו המים , קפצנו לים, שחינו והשתזפנוSmileys

רן, תום, ומאור טיילו יחד עם קווין, מדריך שהצטרף אלינו מטעם בית הספר, אדם, סולי, דן ורועי עשו קצת ספורט בחוף, אור, עוז ורום תפסו קצת צבע, עלאא היה הדיג'יי, ליפז, רוני, מעיין ודריה חרשו את החוף מצד לצד וגלי וענבל נשארו במים ולא רצו לצאת. Smileys

אחרי החוף הלכנו לאיזור קניות חמוד אבל יקר יקר כפי שראוי ומקובל לאיזור, שתינו קצת מילקשייקים ומשקאות מפנקים מסטארבקס, ראינו רכבים מנקרי עיניים כמו יגואר, פורשה, קדילק , מוסטנג וזה רק התמצית...

בדרך חזרה עוז ורן קצת השתעשעו עם המורה, קווין, שעבד איתם קצת על האנגלית וגם קצת צחק והצחיק אותנו עם הצחוק המתגלגל שלו ! בזמן שענבל, גלי ואור מסייעות מאחור עם אוצר המילים באנגלית.SmileysSmileys

חזרנו לקמפוס עייפים וקצת שזופים לפעילות ערב שכללה חדר כושר. החדר כושר ממש שווה- יש בו חדרים כמעט לכל סוגי הספורט, מגרש כדורסל, חדר משקולות, אולם בדמינטון, משקולות, מכשירים, התעמלות קרקע והרשימה עוד ארוכה !! SmileysSmileys

אז זהו... נגמר לנו היום,

זכינו לראות חלק נוסף מלוס אנג'לס ולא יכולים לחכות כבר לטיול הבא !