ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 15.7.2018 לגילאי 14-17

היומיים האחרונים... והביתה!

ממש שנייה לפני שהלכנו היה לנו יום גדוש בדברים מרגשים, עצובים ושמחים שעשינו אותם יחד ❤

את שבת בבוקר התחלנו ברגוע, שמנו שעון לשעה מאוחרת והתחלנו את היום מאוחר!

חלקנו עשינו קניות אחרונות בסופרים, הבנים הלכו להסתפר ואפילו היו כאלה שהלכו לחנות בגדים יד שנייה שהייתה בסביבה! בהחלט חוויה ואחלה דרך לפתוח את הבוקר ☀

כשחזרנו וסיימנו את עסוקינו במרכז, אכלנו צהריים קלילה ועשינו את דרכנו בפעם האחרונה לניו יורק ליום גדוש בכיף!

התחנה הראשונה שלנו הייתה המוזיאון של אירועי 9/11. כשמגיעים רואים את האנדרטאות המרשימות, הבנויות כריבועים שבתוכם מפלים שלא רואים את הקרקעית שלהם, מה שמסמל את גודל האסון ואת עומק הפגיעה של האירוע. על הדפנות של הריבועים הללו רשומים כל שמות הנספים, גם אלה שהיו במגדלים, אלה שהיו על הטיסות ואלה שהיו מסביב, השמות של אלה ששהו במגדלים היו מסודרים לפי שמות הישיבה במשרד, על מנת שמשפחות של חברים יוכלו להגיע ולהביע תנחומים יחד..

ראינו שם פרחים לבנים על חלק מהשמות ותהינו למה? מסתבר שלאנשים שזהו יום הולדתם דואגים לשים ורד לבן בשביל לסמן שהיום היה אמור להיות יום ההולדת שלהם 🌷🌹

נכנסנו פנימה, במקום אפשר לראות שרידים של הבניינים בכל מיני מקומות עם הסברים. המקום עמוס בתמונות, סרטונים, הקלטות וחפצים, ומלווה בסקירה כרונולוגית של האירועים, מרגע החטיפה, הפגיעה הראשונה, השנייה והשלישית (שהתרחשה בפנטגון בוירג׳יניה) והרביעית של התרחשה והצליחו למנוע אותה, הקריסה של הבניינים, מה היה לפני ואחרי וגם הסבר קצר על ארגון הטרור שביצע את הפיגוע.

המקום מעורר המון רגשות, מעשיר בהמון ידע וגם מציף דמעות, חוויה לא פשוטה.

כשסיימנו שם וקצת נרגענו התחלנו לעשות את דרכנו לכיוון הטיימס סקוור, כבר כמעט הגיע הערב וכל כך רצינו לראות את הכיכר בחושך!! זו חוויה שאין כמוה! אחרי נסיעה קצרה ברכבת הגענו ליעדנו, יצאנו בפעם האחרונה לזמן חופשי, אכלנו ארוחת ערב בסביבה ועשינו קניות אחרונות, התפעלנו מכל האורות, הצבעים והאנשים וכמובן הצטלמנו מלאאא!! עשינו סרטונים גם לעדן שאנחנו מתגעגעים אליה ברמות וגם כדי שלא נשכח לעולם ״2 ליינס, גרופס אוף 3, דונט בי שי!! לטס גו״ 😂😂.

סיימנו שם את עיסוקינו וחזרנו ללילה אחרון, לילה של קצת שטויות והרבה אבטיח 🤦🏽‍♀ והלכנו לישון..

למחרת קמנו בבוקר, הלכנו לארוחת בוקר בפעם האחרונה ונפרדנו ממנה, בעיקר מלאי געגועים לאוכל של הבית..

עשינו מסדר לחדרים וצ׳ק אאוט, אחרי שוידאנו שכל החדרים נקיים החזרנו את המפתחות 💪🏽

התאספנו כולנו בסלון לפעילות מסכמת אחרונה, כל אחד סיפר חוויה שזכורה לו לטובה, כולם אמרו שהיה להם ממש כיף וגם הודנו אחד לשנייה על 3 שבועות מטורפים מהסרטים!

אחרי שכולנו דיברנו, והמדריכות סיכמו 😉 שמנו 2 שירי סיכום, התקשרנו לעדן כדי שתהיה איתנו במעגל ועשינו מעגל פרידה, לא הייתה עין אחת שנשארה יבשה, התחבקנו כולם, עשינו ערימת ילדים ענקית וכשסיימנו, הלכנו לאכול ארוחת צהריים בזריזות ויצאנו לכיוון השדה.

עלינו על האוטובוס ובגלל העומס בכבישים לקח לנו שעה ו40 דקות להגיע 😱, אבל בסוף הגענו..

בפעם הראשונה של חלקנו בJFK, לקח לנו המוןןןן זמן לעשות צ׳ק אין והבטחון שם מאוד מבלבל 🧐 חלצנו נעליים, הוצאנו את הנוזלים מהתיקים והלכנו לכיוון הגייט. בגלל שלקח כל כך הרבה זמן, הגענו ישר לבורדינג!

עלינו על הדרימליינר החדש של אלעל, עם מסכי טאצ׳ ומלא סרטים, סדרות ומשחקים, ואפילו צ׳אט בין המושבים 😂 העברנו טיסה של 11 שעות עם שני תינוקות, קצת שינה וצחוקים אחד עם השנייה.

נחתנו, הגענו למזוודות ושם פגשנו אתכם הורים יקרים, חיבוקים אחרונים, תמונה משותפת והביתה!

כבר מתרגשים לקראת המפגש, וכולם כבר העלו סיפורים 😍 נתראה ממש בקרוב שוב, אוהבות בפעם האחרונה,