ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 15.7.2018 לגילאי 14-17

Governors Island :) תכף חוזרים!

‎שלום לכם הורים יקרים,

‎מקווים שכולכם בסדר ומסתדרים בלעדינו. אנחנו לא מאמינים שנותרו לנו רק ארבעה ימים עד הטיסה 😱😱

‎בינתיים נשתף שהיום היה לנו יום שגרתי ורגוע.
‎היום התחיל בארוחת בוקר ומיד אחרי זה יום לימודים בכיתות.

‎בתום יום הלימודים ניגשנו לארוחת צהריים, התארגנו ויצאנו לסיור היום שלנו עם המדריך טרי, והפעם למקום שנקרא Governors Island.
‎"אי המושלים" נמצא בשטח העיר ניו יורק ומשמש כנקודת תצפית יפהפייה על העיר והסביבה 🏙
‎על מנת להגיע לאי, עלינו על מעבורת של כ8 דקות ⛴. כמובן שניצלנו את הזמן להצטלם מעט בנוף המטורף.

‎כשהגענו, המדריך טרי סיפר לנו קצת על התנהלות המקום. גילינו שהמקום נקרא בשמו כיוון שבתקופת השלטון הבריטי, האי שימש כמקום מגורים למושל הניו יורקרי, שבאי ניתן למצוא בתים יפים אך נטושים, ושהמעבורת האחרונה שיוצאת חזרה היא בשעה 18:00 ורק אנשי צוות יכולים להשאר ברחבי האי 👨🏼‍✈

‎סיירנו ברחבי האי, שתינו קפה קר, הצטלמנו, שכרנו אופניים בכדי להנות מהאי. לאחר מכן, עשינו את דרכנו למעבורת חזרה ומשם לסאבוואי לכיוון המרכז 🚈

כשהגענו למרכז, ניגשנו ישירות לארוחת הערב. אכלנו והתארגנו לקראת פעילויות הערב עם המדריכים המקומיים.
הבנים התפצלו בין כדורסל וכדורגל, בזמן שהבנות רקדו בצד המגרש 💃🏽
לאחר כמעט שעתיים של משחקים וריקודים, חזרנו לבניין המגורים כי הגיע הזמן לישון.

מחר מחכה לנו יום מיוחד מאוד.