ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 15.7.2018 לגילאי 14-17

Six Flags :)

אז הבוקר התעוררנו בהתרגשות רבה לקראת יום מגניב בלונה פארק הכי שווה באיזור ניו ג'רזי - SIX FLAGS.
פארק Six Flags Great Aadventure נמצא בניו ג'רזי ובשטח הפארק יש קרוב ל14 רכבות הרים, ביניהן רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם. רכבת זו מטפסת בזוית כמעט ישרה לגובה של בניין בן 45 קומות ב4 שניות בלבד 💪🏽

קמנו, התארגנו, אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו לקראת האוטובוס השווה שחיכה לנו בחניית הקמפוס, SCHOOL BUS ממש כמו בסרטים, בצבע צהוב ונהגת מגניבה. הייתה לנו נסיעה של שעה וקצת, אך עם קצת מוזיקה טובה וחברה מעולה הזמן עבר בזריזות 💃🏽

כשירדנו מהאוטובוס חיכה לנו תור קצר שצלחנו בגבורה. לפני שהתחלנו להתפזר בין כל המתקנים המגניבים, קבענו נקודת מפגש ויצאנו לדרך.
כיוון שהגענו בשעה יחסית סבירה, התורים עוד לא היו כל כך עמוסים. אז יכולנו לנצל את הזמן באופן המיטבי.

חלקנו האמיץ החל את היום ברכבות המהירות יותר כמו ה- Kingda Ka, El toro, Superman ועוד, בזמן, חלקנו ניצלנו את הזמן ועשינו את קפיצת הבנג׳י שיש בפארק וחלקנו העדפנו להתחיל באיזי בסיור בספארי שיש במקום, בחנויות המזכרות ובמתקנים רגועים יותר.
בשלב מסוים החלטנו לשחק באינספור המשחקים שיש לפארק להציע ואפילו זכינו בבובות 🎁🐻

אומרים שהזמן טס כשנהנים, אז לאחר שעות ארוכות של מתקנים מגניבים, ארוחת צהריים במקום, קניית מזכרות ותמונות מגניבות הבנו כי הגיע הזמן לחזור למרכז.
הנסיעה חזור למרכז הייתה מלאה במוזיקה טובה וכמובן, שנת הלוחמים 🦉

כשהגענו למרכז, נחנו קצת, אכלנו ארוחת ערב והתארגנו לקראת פעילויות הערב עם המדריכים המקומיים.