ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 15.7.2018 לגילאי 14-17

כבר עברנו שבועיים!! NY Tour :)

שבוע טוב ומבורך לכולם..

אומרים שהדרך הטובה ביותר להגיד מקום חדש, היא דרך הרגליים.
היום התחיל בארוחת בוקר טיפה יותר מאוחרת (בכל זאת יום שבת....), ובמקום ללכת לשיעורים, פגשנו את מיילס ועמנואל - המדריכים שלנו להיום ויצאנו לכיוון הסאבוואי. בדרכנו ליעד חלקנו החלטנו לשחק ״טלפון שבור״ בכדי להעביר את הזמן.

הגענו לתחנה שהיינו צריכים וחיכתה לנו עוד הליכה של כרבע שעה. היעד שחיכה לנו - גשר ברוקלין ושכונות Little Italy ו China town.⛩🌇
התחלנו בהליכה על גשר ברוקלין העצום. כשהגענו לאמצע הגשר גילינו נוף מהמם המשקיף לכיוון פסל החירות, האיים שמסביב לפסל, השכונות השונות ועוד. כמובן שלא שכחנו לצלם מלא תמונות בכל זווית אפשרית.

כשירדנו מהגשר בצד השני שלו, סיירנו מעט ברחובות השונים ברחבי השכונות הסמוכות, קבענו נקודת מפגש וקיבלנו זמן חופשי לארוחת צהריים.
קיבלנו מהמדריכים המקומיים המלצות לכמה מקומות מעניינים. בסופו של דבר חלקנו הלכו לאכול פיצה במסעדה מאוד מומלצת, בזמן שחלקנו הלכנו לאכול המבורגר במסעדה שנקראת shick shack. 🍔🍕
מודים שחלק קפצו ישירות לקינוח ואכלו פשוט גלידה. 🍦

כשסיימנו את ארוחת הצהריים התארגנו להליכה משותפת לlittle Italy וChina town, שהם ממש צמודים אחד לשני, מקומות הפעם המון אנשים ועם אופי תרבותי ממש מעניין! יש כאלה שאת הקינוח אכלו כאן 😍 באיזו גלידריה איטלקית.

כשסיימנו לאכול ולטייל ברחובות הצבעוניים, נפגשנו עם המדריכים והתחלנו את דרכנו חזרה לכיוון הסאבוואי.

כשהגענו למרכז, עלינו לחדרים לנוח מעט ולהתארגן לקראת ארוחת הערב ולפעילות הערב. חלקנו בחרנו ללכת למגרש, חלקנו החלטנו להשאר ולשחק כדורגל עם חלק מהמדריכים המקומיים. ⚽

כשסיימנו את פעילות הערב, מודים שרצינו לנשנש משהו ולכן הזמנו פיצה.
כיוון שהשעה כבר הייתה מאוחר יחסית, אכלנו בחדרים, קיבלנו עוד קצת זמן טחג עם השניה, ולבסוף הלכנו לישון.