מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 15.7.2018 לגילאי 14-17

שבת היום! יום מספר 7 באמריקההה

מה עשינו בשבת קסומה שכזו??

 

קמנו בבוקר כהרגלנו, אכלנו ארוחת בוקר, כרגיל, מלאה בכל טוב, שמנו קרם הגנה, לקחנו מים והתלבשנו טוב, כי היעד היה - שיט עם לוויתנים!

 

הגענו אל אזור הנמל, עשינו עצירה קלה בסטארבאקס לפני שעלינו והתכוננו לעלות. קיבלנו את הכרטיסים ועלינו לסיפונה של אוניה גדולה, התמקמנו באחד התאים, שם הייתה מצגת עם קולות של הלווייתנים אותם הלכנו לראות 💪🏽🐳 המדריכה הנחמדה הסבירה שהים יחסית חלק היום ושהייתה עונה מצוינת כך שיש סיכוי גבוה שנראה לוויתנים!

 

אחרי נסיעה יחסית ארוכה של שעה וחצי בערך, הקפטן דומם מנועים והתחלנו להסתובב ולהסתכל, ראינו סביב ה12-15 לוויתנים שונים, ואפילו אחד שקוראים לו דיאבלו! מסתבר שהם מגיעים לכאן בתקופה זו של השנה (מרץ-נובמבר) בשביל לאכול, אז הם לא עשו קפיצות מרשימות, אבל נופפו בסנפיר ובעיקר נשפו אוויר החוצה וצללו למטה 😂 חוויה בהחלט מרשימה מהחיות העצומות הללו!

 

לפני שחזרנו עשינו סיבוב אחרון באזור הקניות של בוסטון, חלקנו הלכנו לאכול ארוחת ערב וחלקנו חיכה לאכול חזרה במרכז.

כשחזרנו - חיכה לנו אימון Just Dance קטן ואחריו מסיבת דיסקו עם האיטלקים, אמנם היום האחרון איתם אבל בהחלט נוצרו כמה חברויות קטנות..

 

מחר נוסעים לשופינג מטורף ולהתחיל את החוויה שלנו בתפוח הגדול - New York City!! 🏙

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה