ניו יורק לגילאי 15-18 08.7.2018 לגילאי 13-15

היום העשירי Bear Mountain

לא מאמינים שעברו כבר 10 ימים.. Smileys

אז גם את היום התחלנו בארוחת בוקר מפנקת ובמקום ללכת לשיעור, זכינו לנסוע לאחד המקומות הכי יפים שקיימים באזור ניו ג’רזי יחד עם המדריכה סופיה.
בדיוק כמו פעם שעברה, חיכה לנו אוטובוס צהוב שעשה את דרכו לפארק שנקרא Bear Mountain.
הפארק נמצא כשעה וחצי נסיעה מהקמפוס שבו אנחנו נמצאים. תושבי ניו יורק והסביבה אוהבים לקפוץ לאזור כשהם מחפשים נופש בטבע.

הדרך לפארק הייתה ירוקה ומיוחדת במינה.
כשהגענו, היינו צריכים לחכות קצת בכדי לקבל אישור סופי לחנות את האוטובוס שלנו וניצלנו כדי לאכול גלידה ולהתרענן קצת מהחום המטורף.

התיישבנו במעגל מול הנוף המטורף שלנו וכל אחד היה צריך להגיד למה הוא הכי מתגעגע בבית.
לשאלתכם, משפחה ואוכל של סבתא היו התשובות שחזרו על עצמם.
לאחר מכן, קיבלנו מסר מתוק מהבית בעזרת המכתבים ששלחתם. תודה על מכתבים מרגשים ומחזקים.SmileysSmileysSmileys

במקום לעשות את ההליכה והטיפוס (שעתיים), החלטנו שאנחנו מעדיפים להשאר באגם העצום ולהתחיל לפדל קצת. לעומת זאת, חלקנו העדפנו להשאר על שפת האגם, להנות מהנוף והשמש החמימה.

כשסיימנו את הפעילות בפארק המטורף, עשינו את דרכנו לכיוון אאוטלט עצום שנקרא Woodbury. שם קיבלנו כסף לארוחת צהריים והתפזרנו לנו לקבוצות והתחלנו לטייל ברחבי המקום.
התפנקנו בנעליים, בגדים ואיך לא? שוקולדים טעימים! Smileys

כשנפגשנו בנקודת המפגש, שמנו לב שמתחיל לרדת גשם. מזל שכל מה שנותר לנו זה לעלות לאוטובוס ולעשות את דרכנו חזרה לקמפוס.
בנסיעה התלהבנו מהדברים החדשים שקנינו, דאגנו לשלוח תמונות אחד לשניה, שמנו מוזיקה טובה ונהנו מהנסיעה.
כמובן שחלקנו נרדמנו כמו תינוקות! Smileys

כשהגענו למרכז התפזרנו לחדרים בכדי להתקלח ולנוח מעט, ולאחר מכן ירדנו לארוחת ערב.
כששבענו מהאוכל (בעיקר מהקינוחים), נחנו מעט וניגשנו לפעילויות הערב עם המדריכים.
הפעם הלכנו עד למגרש העצום לפעילויות ספורט מגניבות עם הקבוצה הסינית (והענקית) שהגיעה אתמול. Smileys

מחר סוף סוף חוזרים ללימודים ולשגרת יום.