מדריד - ספרד 15.7.2018

היום האחרון של הילדים מהעולם !

היום האחרון עם כל הילדים במרכז התחיל ממש רגוע!

אכלנו ארוחת בוקר ונהנו מחברתם של כל החברים מהעולם שהכרנו!

אחרי ארוחת הבוקר הלכנו לשיעורים בפעם האחרונה! הילדים קיבלו את תעודות הסיום שלהם בסאמר סקול ואז יצאו עם המורים לעשות שיעור בדשא שמחוץ לכיתות ,הייתה אווירה יותר משוחררת והילדים נפרדו מהמורים שלהם!📃📄

בארוחת הצהריים הפעלנו את הרמקול שלנו ורקדנו עם כל המדריכים כמו תמיד את השירים של הקמפוס ! וכמובן השיר שהמצאנו לו ריקוד משלנו" קומסי קומסה" מיד לאחר הארוחה הלכנו להתארגן לבריכה ! איזה כייף !🤸‍♂️🤸‍♀️💃🕺

הגענו לבריכה בפעם האחרונה ,נכנסו למים צחקנו ורקדנו ! עשינו תמונות מתחת למים וניצלנו כל רגע מהזמן שהיה לנו לנוח !🏊‍♀️🏊‍♂️

כשחזרנו מהבריכה הלכנו לאכול סנדויצים ואחר כך להתקלח ולהתארגן למסיבה בערב.

בזמן שכל הילדים ארזו את המזוודות שלהם אנחנו הכנו מתנה קטנה לכל המדריכים הספרדים- פתק בצורת לב עם שוקולד בשקית קטנה.

אחרי שסיימנו את שעת היצירה הלכנו לאכול את ארוחת הערב.🍖🍝🍛

כשהסתיימה הארוחה התחילה מסיבת הסיום של הסאמר סקול ! כולם רקדו את הריקודים של הקמפוס יחד עם המדריכים הספרדים ואחרי זה המשיכה המסיבה .🎉🎉

במהלך המסיבה ראינו את ליקוי החמה היה ממש מגניב וזה נתן לערב האחרון של כולם משמעות חזקה יותר שתיזכר להרבה שנים !😊

מחר נוסעים ללונה פארק איזה כייף כבר מתרגשים !