מדריד - ספרד 15.7.2018

יום ראשון של שופינג !

איזה יום מעייף עבר עלינו היום!!

התעוררנו יותר מאוחר בגלל שזה יום ראשון וזה יום החופש של הספרדים ! כמו יום שבת אצלנו זה יום המנוחה שלהם ! אכלנו ארוחת בוקר בקמפוס ויצאנו לכיוון העיר ליום טיול ארוך !🌻🌸

יצאנו יחד כקבוצה ונסענו לבד לכיוון מרכז מדריד לעשות את השופינג שלו אנחנו מחכים כבר שבוע !😍

הלכנו אל תחנת האוטובוס של האוניברסיטה שלנו שנמצאת ממש קרוב למקום המגורים שלנו וחיכינו לאוטובוס המקומי מספר דקות , עלינו על האוטובוס לנסיעה של חצי שעה ובדרך שיחקנו משחקי חברה והיה ממש מצחיק!🚌

כשהגענו למרכז העיר התחלקו הילדים לזוגות ויצאו לעשות קניות ברחוב calle gran via , זה רחוב קטן ורחוב שמכיל את כל החנויות שהילדים אוהבים :

Pull&bear,bershka,H&M, adidas,nike ,stardivarius.

👖👓👙🧥🕶👚👕👛👗👜🧦👝🧥🛍🎒

אחרי שסיימנו ברחוב הראשי עשינו הפסקת אוכל ,מי שרצה אכל את הסנדוויצים והפירות שקיבלנו מחדר האוכל ומי שרצה יכל לקנות לעצמו אוכל באחת המסעדות 🍔🍟🍕🥪🌭

אחרי הפסקת הצהריים המשכנו לחלק הכי חשוב ביום! המקום שאליו רצו כל הילדים להגיע - primark !

הגענו לחנות עצומה של חמש קומות והילדים רצו לכל עבר בכדי להספיק לראות הכל ! ממש מצחיקים 🛍😂

בסוף מסע השופינג המטורף שהיה לנו חזרנו למרכז עייפים אך מרוצים אכלנו ארוחת ערב התקלחנו והלכנו לראות סרט יחד עם כל ילדי המרכז!