מדריד - ספרד 15.7.2018

היום השלישי בספרד !

איזה כייף היה היום !!

חווית הסאמר סקול בעיצומה!

הימים מלאים בחוויות מהבוקר עד שעות הלילה !

בגלל שיש כאן הרבה יותר שעות אור מאשר בישראל זה מרגיש כאילו היום ארוך יותר (שקיעה ב22:00 ) וככל שהיום יותר ארוך יש יותר פעילויות ויותר עניין ! 😉🌅

אז למרות שהיה קצת קשה להתרגל לימים מלאים באטרקציות הילדים מתעוררים מלאים באנרגיות ואפילו מגיעים לארוחת הבוקר בזמן 🤣⏰

לארוחת הבוקר היום הגישו לנו טוסטים עם ירקות וגבינות 🍞🧀🥪

בנוסף לפירות ולמעדנים שיש בכל ארוחה ! יאמיי 🍦

אחרי הארוחה התחלקו הילדים לכיתות והעבירו את שעות הבוקר בלימודי השפות !

בהפסקה שבין השיעורים קיבלו הילדים שוקולד והייתב אפילו הרקדה קטנה שארגן הצוות הספרדי💃

לאחר מכן אכלנו צהריים והלכנו לחדרים להתארגן לבריכה !! לאחר שעת המנוחה וההתארגנות יצאנו באוטובסים לכיוון הבריכה המקומית 😎

הגענו לבריכה ,הילדים שיחקו בקלפים ונכנסו למים , יש שם קיוסק קטן מקומי שם הם קנו שתייה קלה וגלידה ונהנו מהזמן איכות אחד עם השני !🍦

אחרי שיצאו מהמים, ארגנו המדריכים ריקודים , הייתה מוסיקה בספרדית ולימדו אותנו ריקודים שהם רוקדים כל יום -סוג של מסורת שנוצרה עם השנים 😋

רוב הילדים נחו בצל , קראו ספר או שיחקו עם החברים מהקמפוס ברובי מים שקיבלו מהמדריכים הנוספים !

היה ממש מצחיק ונהנו מאוד ! 😂

קצת לפני שהיינו צריכים ללכת עשינו תמונות מתחת למים ונהנו מהרגעים האחרונים בבריכה שהייתה קריקה ונעימה ביחס לשמש של מדריד 🌞🤽‍♀️

חזרנו בחזרה למרכז מותשים אך מרוצים ,התקלחנו ואכלנו ארוחת ערב .

אחרי הארוחה שיחקו הילדים במצא את המטמון כשהמדריכים התחפשו לפיראטים והתחבאו להם ברחבי הקמפוס 🏹🌊

זה היה היום שלנו! לא יכולים לחכות למחר !